Dag dames, ik heb deze morgen een nieuwe KV test gedaan omdat ik met het hcg prikken vond dat ik enorm weinig hcg in men bloed had terwijl ik zaterdag al positief testte... het was 37. (aangezien hcg om 2 dagen verdubbelt en kv met 25 mu/l test, moest het toch op zen minst 50 zijn?) Ik verschrok me toen de dokter dat zei, daarom heb ik zonet een nieuwe test gedaan en ik vraag me af of dit normaal is of dat de test toch te licht is? ik heb al eens een miskraam gehad en zou het absoluut niet meer willen meemaken.... ps: de dokter zei dat het een normale prille zwangerschap is, dat ik ook veel te vroeg getest had dat ik daarom weinig hcg had... hier is de test: de bovenste is van zaterdag smorgens, de middenste van zaterdag savonds en de onderste van deze morgen: Bekijk bijlage 89086
denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor, zit je eigenlijk op nod of er na? als ik de 2 van de ochtend vergelijk is er toch wel een groot verschil. Ik zou een digi doen en daarna niet meer testen, maakt je alleen onzeker. succes
als ik kijk naar mijn eisprong dan zou ik gisteren mijn menstruatie moeten gehad hebben , als ik kijk naar mijn normale cycluslengte (30 dagen) had ik mijn menstruatie maandag moeten hebben.
Ik zou me ook geen zorgen maken als ik jou was. Je test ziet er heel goed uit. Volgens mij zit alles goed daarbinnen.
Testjes worden donkerder dus das een goed teken.......... Die verdubbelingen van de hcg zijn allemaal maar gemiddeldes ......Volgens mij is het verdubbelen tussen de 48 /72 uur en dan nog heb je uitzonderingen .............. Als ik je testjes volg zou ik me niet zo'n zorgen maken en stoppen met testen , wordt je alleen maar onzeker van meid !!! Gefeliciteerd !!
Je testen zien er goed uit meid. Die Hcg waarden zijn alleen maar gemiddelden. Een Hcg-niveau van 37 past daar prima in en zeker voor de tijd dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!!!
Je testen zien er mooi uit hoor. Ze worden netjes elke keer donkerder. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) Niet zwanger < 5 21 dagen 0 - 5 28 dagen 3 - 426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 35 - 78 dagen 25.700 - 288.000 43 100 dagen 13.300 - 253.000 57 2de trimester 4.060 - 65.400 17 3de trimester 3.640 - 117.000 bevalling Na bevalling < 5 - dit is een hcg tabel en het klopt inderdaad proficiat
Mag ik u geruststellen? Kv reageerd al op Hcg waarde 8 in de urine !!!!!!!!!!! Dus je waarden zitten prima
de testen worden echt donkerder dus volgens mij zit het wel goed hoor, maar kan je onzekerheid na een miskraam goed voortsellen
hallo iedereen, bedankt voor al jullie lieve reacties! deze morgen dacht ik hetzelfde, de test was donkerder, het gaf me een beetje hoop. Maar nu ik de test opgedroogd bekijk, is er echt heel weinig verschil tussen die van nu en die van zaterdag... het geeft me zo'n bekrompen gevoel in men maag... Bekijk bijlage 89191 ach ja, ik ga gewoon afwachten, we zullen wel zien. proberen positief te blijven
ik zie het verschil hoor !! Maar onthoud dat als je nog maar een heel klein beetje hcg in je urine zit , en dat verdubbelt dat dat dan nog steeds niet heel veel is en niet gelijk een knaltest kan geven ..Niet meer testen meid ,maar een afspraak bij de vk maken en proberen te genieten van het wondertje in je buik !!
Ik heb via labo dus echte uitslag hcg waarde gehad zoals ik hierboven al zei . Het geeft je immers geen uitsluitsel op een miskraam maar probeer positief te blijven aub!!
ow lilalien, ik had je berichtje niet goed gelezen, oow dat is wel goed dat de kv testen zo laag al kunnen opnemen. dank je voor het berichtje
de testen zien er goed uit hoor! Ik heb een kennis, die had ook iets van 37 HCG, een week later had ze rond de 300 en een week daarna 4000! Ik vind je streepje toch echt wel veel duidelijker worden!
loutjelou ik heb ook mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog op 20 augustus. spannend hé! ik probeer te genieten, vandaag ging het al veel beter dan gisteren