Nou meiden, ik ben nu helemaal in de war. Ik heb in maart een ma gehad, en wij wilden even de zomer afwachten omdat ik even helemaal niet meer zwanger wilde worden. En nou doe ik vanochtend toch maar een test (was 4 dagen overtijd) en wat denk je, zwanger... en dat terwijl wij het met condoom deden, maar helemaal in het begin van de cyclus is er 1 gescheurd. Ik dacht nog, nou gelukkig duurt de eisprong nog een week. Ik weet nog niet of ik nou blij ben of verdrietig, ik geloof allebei. De blijdschap begint wel te overheersen. Maar nu ben ik al bang voor de echo, ik wist niet dat ik zwanger was, heb best veel gedronken in de weekenden de afgelopen 3 weken, heb rauw vlees gegeten, ik ben 7 kg afgevallen de laatste 3 maanden, lekkere start dus.... Ik hoop maar dat het allemaal wel goed gaat met ons kleintje.
Ik heb ongeveer tegelijkertijd met jou een miskraam gehad en ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Zelf heb ik ook besloten om de zomer af te wachten en het rustig aan te doen, wil er nu gewoon ff niet meer mee bezig zijn. Ik denk dat als je straks bekomen bent van de ergste schrik dat je er hartstikke gelukkig mee bent, het is wel heel speciaal dat je zo zwanger bent geraakt. En je nu geen zorgen maken hoor, je hebt nu nog geen bloedband met je kindje en dit gaat vast helemaal goedkomen!! Stress is nu slechter dan dat je de afgelopen weken nog even lekker genoten hebt wat je nu 8 maanden niet meer mag hebben
Gefeliciteerd! De eerste weken van je zwangerschap heb je nog geen bloedverbinding met je baby waardoor het niet erg is als je alcohol ed hebt genuttigd. Dus vooral niet schuldig voelen en vanaf nu gewoon al die dingen laten staan en aan de foliumzuur! Ik kan me voorstellen dat het erg onverwachts is maar het is natuurlijk een prachtig wonder, en de kans is héél groot dat het nu wel gewoon goed gaat! Probeer er van te genieten.
Gefeliciteerd Ik kan me ergens nog een topic herinneren waar we flink wat "woordenwisselingen" hebben gehad mbt respect die MMM meisjes moeten opbrengen richting de snel zwangere meiden... Daar vertelde je waarschijnlijk zelf ook de MMM in te moeten... Heel fijn te lezen dat je toch snel zwanger bent geworden... Ik duim voor een prachtige plakbaby voor je... Hopelijk kun je genieten van een mooie voldragen zwangerschap!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Het is misschien even aan het idee wennen wat niet raar is als je er even niet bewust mee bezig was. Maar ik duim voor een mooie echo en zwangerschap
Dankjulliewel! Het gaat nu weer een beetje, vanochtend kon ik alleen maar aan de ma denken. maar nu begin ik er toch wel weer erg blij mee te worden, ik hoop maar dat alles in orde is!
Ja dat klopt, een paar maanden terug was dat denk ik. Ik word snel zwanger maar omdat er allemaal littekenweefsel zit blijft de beeb moeilijk plakken. Met onze eerste hadden we echt geluk, en met de 2e ook (die bleef wel plakken, maar leefde helaas niet, maar dat kwam niet door dat litteken). Dus ik hoop dat we nu weer geluk hebben! In ieder geval duim ik ook voor jou, ik hoop dat je snel een mooie zwangerschap krijgt!
Van harte gefeliciteerd!! kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Ik heb ook een MA gehad en geloof me: de onzekerheid blijft toch bestaan, zeker bij mij nog wel tot ik dagelijks getrappel voelde! Je durft gewoon niet erg blij te zijn... Maar dit kindje wilde schijnbaar enorm graag bij jullie zijn! Dat het ondanks de kleine kans toch is blijven plakken! Geniet ervan!
O, wat fijn om te lezen dat je weer zwanger bent! Ik hoop dat alles nu goed mag gaan en dat de echo's je wat gerust mogen stellen. Het is en blijft zo spannend
Foxter, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een verrassing zal het geweest zijn zeg! Wel heel fijn dat je nu extra echos krijgt. Ik hoop dat snel de blijheid overheerst en je kan gaan genieten!!!
Gefeliciteerd wat een goed nieuws.. snap dat je er aan moet wennen.. ik hoop dat je de 9e een goede echo hebt en dat deze zwangerschap goed verloopt.
Bedankt allemaal meiden, inmiddels ben ik helemaal gelukkig en af en to zelfs hyper van bijdschap haha Wat een geluk he dat het zo gegaan is, echt een kadootje! Ik ben wel bang voor de echo, maar toch zegt het stemmetje diep van binnen dat het goed zit, terwijl ik de vorige keer diep van binnen wist dat dit hem niet ging worden. Maar goed, het blijft natuurlijk super spannend!!