Zwanger maar durf niet blij te zijn

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door jendo, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Hallo!
    Ik ben nu voor de derde keer zwanger maar de vorige twee keer is het allebei geeindigd in een miskraam. En nu durf ik gewoon niet blij te zijn. Ik ben 5 weken en 2 dagen zwanger.. Hier is nu de eerste plek dat ik het durf uit te spreken.
    Het is natuurlijk niet zo maar de vorige keren toen ik het ging vertellen, hardop zei... ging ik bloeden..
    Het zou zo'n fijn iets moeten zijn en ik wil het ook zo graag maar ik geloof het niet meer dat het gaat lukken..Ben zo bang dat het weer mis gaat..
    help.. Jendo

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Toch van hieruit gefeliciteerd meid! Hopelijk gaat nu wel alles goed en kan je snel van jullie zwangerschap gaan genieten!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Van harte gefeliciteerd! :D
    Ik duim heeel erg hard voor je dat het deze keer wel goed mag gaan!

Liefs Dais..
    -x-

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ALLEREERST GEFELICITEERD :)

Kan me heel goed voorstellen dat dit een onzekere tijd voor je is. Maar omdat dat vorige 2 zijn geeindigt in een mk hoeft dat natuurlijk nu niet weer te gebeuren. Ik duim voor je in ieder geval.

Krijg je ook een vroege echo? ivm je 2 vorige mk?

liefs vruchtje

5. Niet meer actief

gefeliciteerd meid
    en hopelijk blijft het deze keer wel goed gaan ;)

6. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    ja de vk heeft gezegd dat er een echo in na week 7 mag! dus dat ik wel fijn! Misschien als dan alles goed is ik wel meer kan genieten!
    Groetjes jendo

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Van harte! Ik hoop dat alles goed zal gaan! Kan me voorstellen dat je pas na je goede echo (die je zeker gaat krijgen!) kunt gaan genieten. Maar probeer het nu ook alvast een beetje...

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    gefeliciteerd!wel fijn dat er straks al een echo gemaakt kan worden,hopelijk geeft je dat een rustgevend gevoel,ik wens je een mooie onbezorgde zwangerschap en dat het lekker bij je mag blijven zitten!

liefs mounia

9. July

July Lid

8 nov 2007
    42
    0
    0
    Friesland
    GEFELICITEERD! met je zwangerschap!

Ik snap jou helemaal naar mijn MK ben ik ook erg onzeker en durf ik bijna niet er van te genieten, maar elk zwangerschap is anders en wij moeten zo maar denken dat het nu ook niet mis hoeven te gaan!

Ik hoop dat alles goed gaat en dat je een hele gezonde baby ziet in je echo! :)

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed gaat.

11. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    gefeliciteerd met je zwangerschap!

ik snap precies wat je bedoelt, ik voel ook hetzelfde, op een of andere manier durf je er niet aan toe te geven en te voelen wat er met je lichaam gebeurt op dit moment omdat het altijd nog mis kan gaan,
    ik heb het ook hoor, een heel erg afwachtende houding met nog steeds het gevoel alsof het niet zo is,
    toch hoop ik echt voor je dat het deze keer goed gaat, ik zal voor je duimen, zet hem op meid

12. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

13. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    gefeliciteerd meid en ik hoop met je mee dat het nu wel goed mag gaan!

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Jendo een dikke proficiat meid, al zeggen we het hier stil, we gunnen je het van harte dat het deze keer toch eens goed mag gaan dat hebben jullie verdiend he

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Gefeliciteerd!
    Ik akn me voorstellen dat het goede gevoel nog moet groeien, ga voor je duimen dat het dit keer wel goed zit! En probeer toch vast een beetje te genieten.

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He jendo,

Wat fijn dat je weer zo snel opnieuw zwanger bent. 3 x is scheepsrecht meid. Ik weet ook niet hoe ik me voel als ik weer zwanger ben. De onzekerheid blijft toch. Maar dit is een nieuwe zwangerschap en we je moet van het goede uitgaan he. Probeer er van te genieten ik hoop dat ik dat ook kan als ik weer zwanger ben. Een mooie goede gezonde baby is je toegewenst. Van harte gefeliciteerd.
    Heel veel geluk tijdens je zwangerschap.

xxx Joyce

17. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Gefeliciteerd meid!

18. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd meis! Ik snap je onzekerheid heel goed, ik heb zelf 3 miskramen gehad. Maar zie mijn banner! De wonderen zijn de wereld nog niet uit en de aanhouder wint hoor. ;) T blijft spannend, maar probeer er maar gewoon van te genieten en hopelijk gaan de komende weken super hard voor je.

Zal voor je duimen [-o<

19. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Je angst is heel herkenbaar. Ik heb een keer een miskraam gehad en begon pas heel laat van mijn zwangerschap te genieten.
    3 maal is scheepsrecht. Ik hoop dat je er toch een beetje van gaat genieten. Gefeliciteerd!

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Toch gefeliciteerd! Ik kan me je angst voorstellen....

Deel Deze Pagina