een preek.

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Oh my...

Wat een gezanik om niks! Echt waar!
    Ik wilde me buiten deze discussie houden, omdat ik het nogal onzinnig vond allemaal maar dit spant echt de kroon! Serieus, hoe belangrijk denk je dat je bent dat er over je gepraat wordt?!

Ja, er worden wel eens opvallende topics besproken, maar meer dan dat is het niet..

Dat er nu ruim 70 dames als achterbakse moeders worden neergezet dát is pas triest!

Dit is het eerste en het laatste wat ik erover zeg...

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

#22 Allesofniets, 24 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2014
    Serieus😂.
    Wat 1 debielige reactie al te weeg brengt zeg!!

Even voor de duidelijkheid.
    Jullie doen het nu zelf! Jullie blijven er over door gaan.
    Eerlijk? Ik ken je niet eens. De lijst bestaat niet.

Sommige die nu hier 'klagen' zaten zelf ook in dat clubje maar zijn verwijderd. En nu ineens er over zeuren?!? Wraak ofzo?

Damn get a life en voel je niet belangrijk.(niet tegen jou hoor ts maar algemeen)

Ik vind et oprecht heel erg wat er in je verleden heeft gespeeld!

En deze onderwerpen worden ook besproken (lid die is gepest en daar graag over wilt praten)

3. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ehh... wat ik begreep is dat er twee groepen zijn. Welke van de twee nou bezig is met leden bashen kan me werkelijk niets schelen, het feit DAT het gebeurd kan me schelen!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    En inderdaad, met het hier blijven aanhalen maar ondertussen zeggen dat het je niets kan schelen, wordt het ook niet bepaald beter qua sfeer hier. Want waarom dan telkens weer naar boven brengen?

Gegroet, een kansloos mokkel zonder leven.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Nou.. je preek wordt goed ontvangen zie ik wel.

6. Onje

Onje Niet meer actief

Serieus gevalletje klok / klepel oh men

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Pff. Ik vind wel dat het hier op het forum steeds negatiever wordt zo. Ik denk dat mensen soms heel anders lezen dan dat iets bedoeld wordt, het is soms ook erg moeilijk om je te uiten via een beeldscherm...

Maar nee het wordt er niet gezelliger op!

het zal mij werkelijk een worst wezen of er wel of niet een groepje op fb is... zolang iedereen maar normaal doet hier zodat niet straks heel het forum opgeheven hoeft te worden...

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wie bepaalde dan wie er dan bij die club mochten? En wie niet? Ik heb werkelijk tot vandaag nooit van die club gehoord.

9. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Oke nu haal ik effe er op in. Waarom? Denk je nou echt dat je in het dagelijkse leven ook niet besproken wordt. Zowel positief als negatief.

Een van de voordelen van volwassen worden vind ik dan ook wel dat ik mezelf daar niks van aantrek. En oja, ik roddel ( net als menig ander vrouw) er ook wel eens lustig op los.

Een beetje een olifantenhuid mag wel hoor... en oja! Ik ben net zo goed gepest vroeger.

10. Onje

Onje Niet meer actief

Je kan niet zeggen dat er niet geluisterd wordt !;)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    't Zou bijna een nieuwe religie worden met zoveel aanhangers die een verhaal als waarheid beschouwen. Mag het hier in ieder geval niet meer besproken worden.. :p

12. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Dat baseer ik op het feit dat als er mensen zijn die serieus gekwetst worden door dat soort verhalen die verspreid worden. Je hebt dan echt niks beters te doen. Mij zou het aan mijn reet roesten, maar jullie hebben er nou 1 te pakken bij wie het blijkbaar wel wat doet.
    Blijkbaar voel jij je eigen aangesproken!

13. Logan

Logan Niet meer actief

Stond een topic in de lounge met de link gewoon in het bericht.

14. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik kan me er echt niet druk over maken.

15. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Eigenlijk doe je nu zelf hetzelfde...

Leven en laten leven. We weten niet wat daar besproken word en het interesseert me werkelijk geen moer wat een ander van mij vind hier op zp. En of ze dit dan achter mn rug om op een fb clubje bespreken.

Mocht het wel zo zijn dat er een roddelclubje is. Tja so be it. Schijnbaar ben je dan interessant genoeg om over te praten.

16. Logan

Logan Niet meer actief

ALS dat zou gebeuren ja. Je neemt nu gewoon klakkeloos verhalen aan en je gaat random leden kansloze mokkels noemen. Pluim voor jou hoor ;)

17. Onje

Onje Niet meer actief

Welk soort verhalen?? Waar haal jij je info vandaan?

18. soeee

soeee Niet meer actief

Weet je wat ik jammer vind?

Het is een groep met 72 leden, een grote groep dus. Een groep waar ik zelf ook in zit, met veel plezier. Door de dingen die er hier op ZP naar buiten zijn gekomen over 'die groep', is er meteen een heel negatief beeld bij.

Het groepje is toen geloof ik voor de lol opgestart vanwege de bol.com huisjes. Het groeide uit in een gezellig clubje waar iedereen zijn verhaal kwijt kan. En ja, in die 5 maanden is er denk ik 2x de vraag geweest of er nog een popcorn topic was. Niet met de bedoeling om te gaan rellen, maar vooral om te lezen, als vermaak.

Er zijn dingen gezegd door een aantal mensen van 'ons groepje' die te ver zijn gegaan, die onnodig waren. Dat klopt. Maar om nou dat hele groepje zwart te maken? Als je het leuk vindt dan kijk je m'n berichtengeschiedenis maar na of je negatieve dingen kunt vinden.

Ik ben geen 'kansloos mokkel met een schijtleven die het leuk vindt om anderen door het slijk te halen.' De meeste dingen die besproken worden, gaan over hele normale dingen:
    - Wat eten jullie vandaag?
    - Leuke filmpjes van de kids
    - Kledingadviezen
    - Opvoedtips
    - Even je hart luchten etc.

En ja, er wordt inderdaad wel eens iets besproken over iemand, maar die dingen worden ook gewoon in dat topic besproken.

Vind het jammer dat het allemaal zo negatief wordt gebracht. En nee Noukjetygo, jij bent echt niet besproken in ons groepje. Wat ik zo af en toe van je gelezen heb, heb je veel meegemaakt en daar heb ik respect voor. En ik vind het heel erg voor je dat je zo naar behandeld bent in je leven.

Bedankt voor het lezen,

Liefs van een behulpzame en toegewijde moeder die zich toch ff onterecht aangesproken voelde.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik had toendertijd in het topic van de huisjes gepost dat ik een FB groep had opgericht zodat we daar verder konden, omdat sommige het niet met ons 'leedvermaak' eens waren en de topics daarom gesloten werden. Iedereen werd toen toegelaten. De laatste paar weken hebben we een flink aantal mensen verwijderd die alleen maar meelezers waren, omdat er steeds meer dingen die echt prive waren werden gepost en dat gewoon geen fijn idee was (want wat is er zo moeilijk aan een 'Sterkte' o.i.d.).. Maar in het begin hebben we nooit aan selectie o.i.d. gedaan, iedereen mocht erin.

20. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik weet niets van groepen en dat hoef ik ook niet te weten. Het vele gekat onderling wat inderdaad niet erg boven middelbare school niveau uitstijgt, maakt dat ik hier vrijwel alleen nog meelees. Jammer, maar ik voel me daar na een hele nare periode simpelweg te kwetsbaar voor. En op internet gaat het er al gauw bot aan toe omdat men de persoon achter de naam makkelijk vergeet.
    Respect in elk geval dat je voor jezelf opstaat TS, na wat je hebt meegemaakt (erg herkenbaar overigens..) is dat denk ik nog het belangrijkste punt wat je hier maakt!

Deel Deze Pagina