Iedereen mocht er in. Was een openbare groep.nu is hij besloten omdat we met een klein groepje over zijn gebleven. Rest: Maar goed blijkbaar is 1 reactie (van iemand die er niet eens in zit) geloofwaardiger als de 30+ reactoes van diegene die er wel inzitten.
Ik heb degenen die in de topics gister en eergister te ver gingen trouwens ook aangesproken. Maar daar wordt natuurlijk geen screenshot van gemaakt..
Voor jou een vraag.. Niet iedereen zal zich schuldig maken binnen zo'n "prive" clubje, maar het feit dat het telkens dezelfde zijn van de blijkbaar 71 leden die reageren..
Dat was ook deels omdat ik steeds meer verzoeken van 70 plussers kreeg om bij de groep te komen. Het leek me niet dat die op ZP zaten..
Maar verder.. i rest my case. Dat er mensen zijn die zich gekwetst voelen, zegt al genoeg en gaat te ver.
Ik bedoelde meer dat 'onze' leden het tegendeel zeggen als 1 persoon die roddels verkondigt. Niet de leeftijd😂
Voor de mensen die het over de topics hier hadden waar kwetsende woorden zijn gezegd: 9 van de 10 behoorden niet tot de besloten club. En 9 van de 10 die reageerden en wél tot de club behoren, reageerden fatsoenlijk. Niet iedereen over één kam scheren.
Ik heb niks over dr gelezen noch gezegd. Ik vind dr juist tof en heb respect voor dr doorzettingsvermogen.
Ik was een van de 72 leden. Ik ben al in geen eeuwigheid meer op ZP geweest toevallig vorige week gisteren en vandaag. Ik heb die hele rel niet mee gemaakt tot ik vandaag op FB las dat er iemand was die alles doorlulde. Ik heb best wat gevoelige dingen gedeeld daarzo omtrent mijn privé situatie. Ik heb al mijn berichten en mezelf daar afgemeld omdat ik niet wil dat mijn privé dingen hier misschien ook terecht komen. Ik vind dit erg jammer aangezien het voor mij een enorme uitlaatklep was en ik deze dus niet meer kan gebruiken. En dat er dus ook meiden bij betrokken worden die er geen bal mee te maken hebben echt onwijs bedankt daarvoor!!!!
Dat iemand haar een mannelijk lichaam vond hebben? Ja hoor dat is waar. En dat is zelfs ook in dat topic gezegt. Niemand over gelogen. Maar ook in dat groepje zijn mensen aangesproken op hun gedrag. Maar dat wordt natuurlijk niet gemeld. Nu wordt heel het groepje zwart gemaakt door de andere roddels! (Lijst? Bashen?) omdat 1-2 mensen iets negatiefs over imensa hebben gezegt
Hopelijk kan je ergens anders je ei kwijt meis! Wie weet durf je in de toekomst weer toe te treden en anders hoop ik echt dat je anderen hebt met wie je de dingen kunt delen. Dikke knuffel!
Wij vinden dit ook ontzettend jammer en verdrietig. Ik hoop dat je je gauw weer met een vertrouwd gevoel bij ons kunt voegen.
Ja maar snap wel dat mensen hier achterdochtig van worden. Mij kan het echt geen bal schelen, maar nu komt het dus over alsof je dingen bespreekt op het schoolplein en dat een groepje meiden achter de school nog ff alles fijntjes nabespreekt. Je goed recht natuurlijk, en hoe vaak het gebeurt maakt ook niet uit maar dat het gebeurt is blijkbaar reden voor verschillende leden om hier onzeker van te worden. Het zou natuurlijk ook goed kunnen dat er meer dingen over een lid bekent zijn en dat soort dingen nog achteraf onderling even besproken worden
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen zich zo erg met een ander bezig houden.. Hebben jullie dan echt niks beters te doen?? Het is en blijven vrouwen.. Hoewel mijn man altijd zegt.. Die mannen zijn net zo erg onderling! Meid laat ze lekker lullen hoor!