Ja baal er enorm van was toevallig ook echt net bezig met een mega update mja die heb ik maar niet geplaatst. Ik vind het oprecht jammer en idd er zijn vaak zat leden geweest die tegen andere in gingen omdat ze te ver gingen. Maar zoals gewoonlijk hoor je daar helemaal niemand over. En roddels hou je toch wel. Toen ik net geband was werd er net zo hard over mij geroddeld hierzo door de geen die nu het hardste roepen dat het zielig en zwak is. Gevalletje pot verwijt de ketel Maar goed lekker de moraal ridder uithangen is natuurlijk veeeeeel interessanter! Weet meteen weer waarom ik afgekickt was van ZP!
Dat zou toch overal kunnen? Thuis met een partner, vriendinnen irl, via besloten clubs hier op het forum of via pb's?
Natuurlijk, maar wanneer je je hier thuis voelt op eem forum en er achter komt dat er duidelijk leden zijn met een dubbele agenda kan dat toch een schok zijn.
Wat ik trouwens grappig vind heh. Imensa mannelijk noemen KAN zomaar effe gewoon, maar owee als je 1 vam de forumleden dik durft te noemen. Denk dat je dan nog net niet met fakkels en hooivorken wordt achtervolgt tot de dood.
Ik vind dat je het hier heel goed hebt verwoord! Overigens hier ook een kansloos mokkel wat in desbetreffende groep in ieder geval wel haar verhaal kwijt kon en daadwerkelijk advies kreeg, zowel positief als negatief maar een stuk opbouwender als dat het hier op het forum er al een hele lange tijd aan toe gaat! Michan even ter aanvulling op jouw zowel in het desbtreffende topic van vandaag, gisteren als eergisteren zijn diegene op de groep die opmerkingen maakte ook precies diegene die hun mening ergens over gaven ook in het desbetreffende topic op zp hebben geuit!
Die kan ik je net zo hard terugkoppen door te zeggen dat jij mag bewijzen dat het NIET zo is daarnaast waarom voelen jullie je zo aangesproken? Volgens mij gaat het over leden van een priveclub die zich schuldig maken aan het feit dat sommige mensen in een kwaad daglicht worden gesteld. Als jij daar niet 1 van bent, waarom zou je "kansloos mokkel" dan zo op jezelf betrekken?
Wow, dit hele topic staat bol van de aannames. Echt wel een beetje jammer hoor. Ik snap nog wel enigszins dat mensen zich dingen af gaan vragen omdat het een besloten groepje is, maar de meeste dingen die ik voorbij zien komen zijn toch echt bijv. foto's/filmpjes van kinderen en andere (gevoelige) onderwerpen die toch liever niet openbaar op een forum worden geplempt. Niet veel anders dan de vele clubjes en appgroepjes die hier op het forum zijn ontstaan denk ik zo.
En dat er hier mensen gekwetst worden omdat ze toevallig bij het clubje terecht zijn gekomen en het er gezellig vinden maakt niet uit. De opmerkingen uit de eerdere Posts kwetsen mij echt. @noukjetygo ik vind het jammer dat je het op jezelf betrekt. Als iedereen er zou worden afgezeken was ik er allang weg geweest. Ook ik heb een pest verleden. Zo zijn er een heleboel en ook leden van de club
Ik vind het erg jammer hoe dat is gegaan, maar ook hoe het opgepakt wordt. Hier op het forum zelf zijn er ook al regelmatig meningen over haar uiterlijk verschenen die niet bepaald mals zijn af en toe, maar omdat er nu op een besloten groepje kort iets over gezegd wordt, zijn we opeens boemannen. Ik zou ook graag horen wat het precies is wat haar in deze zo gekwetst heeft, ik wil het namelijk ook alleen maar leuk houden en zou de persoon die hetgene heeft gezegd wat zo gekwetst heeft daar graag op willen aanspreken en excuses willen aanbieden. Maar zolang ik dat niet weet en alleen als kansloos, walgelijk loeder wordt bestempeld, net als de andere 71 leden, kom ik ook niet veel verder natuurlijk..
Wat een gezelligheid weer. Weet je, als je je afvraagt of mensen over je roddelen, moet je je eersf afvragen of je het daar naar gemaakt hebt. Hier nog eentje die totaly niks met Imensa te maken heeft, maar wel bij het gezellige clubje hoort Dus idd; niet iedereen over één kam scheren. En btw... Voor diegene die zooooo goed weten wat daar allemaal besproken wordt, waarom zeg je dat dan niet gewoon? Nu wordt er ziveel gespeculeerd en daar krijg je alleen maar wilde verhalen van.
Het probleem is dat niemand zich onzeker of aangesproken zou moeten voelen omdat er domweg niet over ze geroddeld wordt.. het persoon wat ook zogenaamd dingen Door verteld doet dit blijkbaar niet goed. Want er is niks geen geroddel.. En dus dit hele topic slaat kant nog wal. Noukjetygo er is niet over jou gepraat. Dus alsjeblieft voel je niet aangesproken.
Nu snap ik volgens mij waarom de sfeer hier de afgelopen dagen ietwat "grimmig" is.. Net een paar van de desbetreffende topics gelezen. Jammer
Misschien moet je dr uitnodigen in jullie clubje omdat het wellicht wat gevoelig is om dat uit te sprekem.
Jij komt met allerlei aannames waardoor ik me aangesproken voel omdat jij mij bestempeld als kansloos wijf. Hoe kan je zo een reactie neerzetten als je totale onzin uitkraamt?
Nouja, in dat opzicht is ze ook niet helemaal onschuldig te noemen.. Maar het lijkt me niet nodig om daar ook nog eens op in te gaan en het nog groter te maken. Dat is goed om te weten, ik kijk ernaar. Bedankt.
Van mij mag ze komen hoor ik heb geen dingen gezegd die ik haar hier verteld heb dus ik heb niet geroddeld. Maar misschien is het dan ook zo fair om te vertellen waar ze die info vandaan heeft zodat leden die zich om die reden hebben afgemeld weer terug kunnen komen.