een preek.

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    #81 Knapie, 24 okt 2014
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
    Ik vind het dubbel.

Aan de ene kant kan ik begrijpen dat er meiden zijn die hier aanstoot aan nemen. Het idee dat je wordt bekletst achter je rug om. Echter zijn hier niet echt bewijzen van en wordt alles op basis van roddels geroepen.

Als de groep er echt alleen zou zijn om mensen door het slijk te halen dan zou het in en in triest zijn maar ik ben ook van mening dat alleen de slechte verhalen naar buiten komen.

Wat betreft het überhaupt bestaan van een groep, ik snap dat wel. Ik ben zelf anoniem op ZP en merk dat ik veel zaken niet kan bespreken omdat ik contant moet oppassen niet te worden herkent of gewoon oppassen omdat het dan op het wereld wijde web staat waar iedereen het kan lezen. Daarnaast bespreek ik graag zaken die weer niet mogen van het beheer va ZP dus ik kan vaak mijn ei niet kwijt.

Ik zit trouwens niet bij de groep maar dit is hoe ik er tegenaan kijk.

Ik denk dat je er niet teveel aanstoot aan moet nemen. De vervelende verhalen komen nu naar buiten en dan kan veel impact op je hebben maar de vraag is wat is er waar?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dit.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Omdat je de hele groep als kansloze mokkels bestempelt.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dus het is makkelijker om 100000000 printscreens te moeten maken met bewijs dat er niet geroddeld wordt dan dat jullie er 1 kunnen laten zien waar het wel duidelijk op is.. compleet logisch!!

5. Josie88

Josie88 Niet meer actief

@doubled: omdat die opmerkingen naar de gehele groep zijn gericht, alsof alle leden daar hersenloze, kansloze, waardeloze moeders zijn. Dát wil ik dan toch graag rechtzetten. ;)

6. penseel

penseel Niet meer actief

Bewuste topic.
    Reageerde niet fijn ik dan. Heb dat ook in dat topic toe gegeven.

Imensa heb ik een pb gestuurd met mijn excuus voor het andere topic. Ik was de eerste in dat topic die schreef dat ik het niet mooi vond dat strakke maar was wel netjes. Heb geen antwoord terug. Dat moet zij weten. Heb in elk geval mijn goede kant laten zien. En voor de rest heb ik nergens mee te maken( gelukki)

Heb wel eens bij een facebook groepje gezeten maar mij al een maand of 3 terug terug getrokken. Was wel leuk maar heb genoeg aan zwp.

Behoor dus niet bij een groepje en was gisterenavond op dreef. En in het zelfde topic nog mijn excuus gegeven.

Weet hoe moeilijk het ook is ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten.

7. Amare

Amare Niet meer actief

Er zijn in totaal 10577 leden, hiervan zijn er 72 die elkaar hebben gevonden in Facebookgroep. So what?
    Als iemand zich er zo aan irriteert dan richt je je toch op de overige 10573 leden?

Je zult altijd groepen blijven houden, zowel op internet als in het dagelijkse leven. En in al die groepen zullen er zowel negatieve maar ook zeer zeker positieve dingen besproken worden.

Leef en laat leven!

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dit;)

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Jij zat bij ons groepje penseel. Dát is het groepje waar het nu om gaat. ;)

10. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.298
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Micchan verwoordde het helemaal top! Met excuses van mijn kant dat ik dat van TS dan ook maar voor lief nam, zonder wederhoor van de betreffende groep. :) Schaam schaam.
    Ik kan me juist wel voorstellen dat je niet alles op ZP zet en soms meer prive wil delen.
    Wat jammer is aan dit soort forums vind ik wel dat er soms erg hard wordt gereageerd op topics, en dan bedoel ik de mate waarin iemand zijn mening geeft. En soms snap ik reacties ook wel weer, dan denk ik hetzelfde, maar ik hou zoiets voor me, het zit niet in me zo hard te reageren.
    Ik hoop dat we het hier leuk kunnen houden, en dat de FB groep dat ook nog kan doen! Het zou zonde zijn om wegens 1 persoon, of een paar, een hele groep op te moeten heffen.
    Iedereen een fijn weekend in elk geval!

11. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

En serieus twee groepen?! Ik weet toch echt maar van 1 groep die opgericht is nav de huisjes.

Dit was al een besloten groep voordat ik er lid werd zo'n vier mn geleden ofzo.

En er zullen hier vast en zeker zat leden zijn die elkaar wel eens een pb gestuurd hebben over een ander lid. Valt net zo hard onder roddelen geloof ik!

We zitten daar niet specifiek om mensen te bashen toevallig nu 1 lid die "opviel" omdat een aantal van ons op dezelfde fora's zit als zij zit en daar werd in eerste instantie over gesproken. Dat het dezelfde persoon was that's it!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Daar zou ik best voor open staan, maar ik ben door haar geblokkeerd op Facebook.

13. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Als jij ergens terug kan vinden waarin IK zeg dat het de hele groep betreft. Ts spreekt over een groepje op fb. Ik veroordeel zij die meedoen, niet de hele groep.

14. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi iedereen ik was een van degene die in de vorige topic over die fb pagina inhaakte.
    Laat ik ten eerste duidelijk maken (heb dat daar ook neer gezet)
    Er word niet alleen maar over zp'ers gesproken.
    Ook idd zoals sommige hier aangeven over andere zaken.
    De redenen dat ik hierop reageerde was,dat er ter sprake kwam dat er over iemand geroddelt werd daar.
    Er waren een paar dame's die het direct ontkende.
    Nu ben ik van mening dat iedereen roddelt (ook ik) maar als het dan uitkomt je daar ook eerlijk over moet zijn (of zeg dan niks)
    Maar ga niet zeggen dat het helemaal niet gebeurt.

Ik wil daarmee niet dat hele pagina afzeiken,of alle leden die daarop zitten.
    (als dat wel zo is over gekomen,sorry daarvoor)

Maar zoals ik al zei ik hou niet van ontkennen,en zal dit dan ook zeggen als ik merk dat dat wel gebeurt.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dit vind ik een lieve reactie van je en ik ben het met je eens (ook wat betreft hoe hard het hier op het forum is geworden). :)

16. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    lekker belangrijk allemaal dit ;)

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Sportief van je! Het is ook zeker niet zo dat daar nooit over een lid gesproken wordt. Al denk ik dat dat ook bijna onmogelijk is..

18. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik heb niet alle reacties gelezen maar stiekem ben ik nu alleen maar nieuwsgieriger geworden naar DE facebookpagina ;)

Ik denk dat 'belachelijk' maken overal waar meer dan 1 dame zich bevind gebeurd. Dit kan bewust of onbewust gebeuren. Voor de een is een normale opmerking al direct kwetsend door een bepaald verleden en de ander denkt 'ach joh grapje' en doet het een dag later omgekeerd.

Ik denk dat het voornamelijk het gevoel van TS is en dat degene die het eea naar buiten heeft gebracht waarschijnlijk de boel deels ook verkeerd heeft begrepen en wij als dames (ahum kippen) zijn dan goed in de boel groter maken dan het daadwerkelijk is.

19. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

ALS het al waar is dat men daar over zp-leden zit te smoezen; dan kan ik daar persoonlijk niet zo mee zitten.
    Als mensen willen kletsen over je doen ze het toch wel. Hetzij op het schoolplein, of in de kroeg, op de sportclub, bij een moeke thuis of op een internetpagina.

Ze kunnen beter over je fiets l*llen dan over je l*l fietsen, zoals mijn man dat altijd zo charmant zegt.

Ik denk zelf dat het allemaal wel meevalt met dat roddelen op die pagina. Een paar leden hebben al verteld dat zij ook in dat clubje zitten. Ik ken ze natuurlijk niet goed, maar de meeste kom ik hier en daar tegen in topics en daar kan ik mij niet van voorstellen dat het zulke zure krengen zijn hoor.

20. Delta

Delta Niet meer actief

Eerlijk gezegd.. Boeit me dat echt niks! Het is internet, en tja, mensen roddelen, waar dan ook. Al ga ik er niet vanuit dat ze dat doe via internet zonder je echt te kennen.
    En anders is dat heel zielig en triest en moet je boven staan.
    Daarom ben ik toch altijd wel voorzichtig op internet, aan wie ik info geef over mijn verleden of wat dan ook.
    Maar nee, ik heb echt andere dingen aan mijn hoofd, dan roddelen over het internet..

Deel Deze Pagina