een preek.

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Klopt;) en er werd niet negatief geroddeld. In mijn beleving van een paar maanden geleden. Ik ben alleen gestopt omdat ik eigenlijk niet zo veel mee kletste.;)

2. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Goh, hier thuis ook zo één. :)

3. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Het 'ontkennen' kan ook komen omdat diegene het ook niet wisten..

Een aantal hebben het ook niet ontkent. Ik ben daar 1 van. Ik ontken niets.
    Ja er is zoals al 10000x zegt dat er over sommige TOPICS word gesproken. Niet over de leden. Soms in de zin o dat zou ik niet zo doen. Of wow wat een respect voor haar..

Want over imensa is gezegt. Een mannelijk lichaam maar wow wat een doorzettingsvermogen! Dat het super knap is maar (diegene) het niet mooi vond.

Waar ik me aan stoor is dat de fbgroep nu als bashers worden neergezet door 1 opmerking die overigens ook in dat bewuste topic is neer gezet!!

Het probleem maken wij niet maar diegene die hier over gaan roddelen.

4. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Lieve schatten,

Ik weet zeker dat er veel meer 'groepjes' zijn op o.a facebook, whatsapp en weet ik het meer.
    Besloten clubs die je niet eens kunt vinden als je erop zoekt, en waar je alleen deel kunt nemen als je uitgenodigd wordt.
    En ondanks dat de intentie vast niet is om te roddelen, en de pagina is opgericht om andere zaken te bespreken (bv omdat je allemaal rond dezelfde tijd bent uitgerekend) zal er af en toe ook over leden gesproken worden.
    Is dat in het dagelijks leven niet net zo?

En als je je hier een beetje gedraagt, dan zul je ook minder besproken worden denk ik?
    Zou me er iig maar niet te druk over maken en lekker het leven leven dat je wilt leven!
    Of zelf ook zo'n clubje oprichten en je daar druk maken over de dingen die je bezig houden!!

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Daarom dat ik hier ook nog even duidelijk reageerde,om uit te leggen wat ik in dat topic bedoelde.
    En ook om ook zo eerlijk te zijn om te zegge dat er daar niet alleen geroddelt en door iedereen daar geroddelt word.

Wat het beterft van het ontkennen.
    Er waren idd een aantal dame's die het gewoon toe gaven (respect daarvoor) maar er zat ook iemand tussen die het dus ontkende die er zelf (vind ik dan) het hardste mee doet.
    En daardoor reageerde ik in dat topic ook zo fel.

En nu ik zie/lees hoeveel dat teweeg heeft gebracht,vond ik het ook wel zo netjes om hier meer duidelijkheid neer te zetten.

6. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    #106 Imensa, 24 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2014

Micchan, een "hele harde mening" is bijna onmogelijk... uiteindelijk is een mening ja of nee... en hoe je die verder nuanceerd is aan diegene zelf. doe je dat vrij grof, dan kun je wel eens op je bek gaan en erop aangesproken worden.
    Je moet je denk ik afvragen of je die uberhaupt zou plaatsen... forum óf fb.
    en nee hoor, absoluut niet gekwetst door de mol,.. ben daar beter mee dan je denkt meis ;)
    daarnaast kun je idd proberen alles op haar te schuiven (als zei niet geluld had, had jij niet over de zeik geweest) weet je, als er niet zooo neerbuigend, triest en grof gepost was ook niet ;)
    En nee, niet over alle 72 man,
    en ook zeker niet 1/2 zoals allesofniets zegt..
    in totaal 12-14 vrouwen die hieraan mee doen..
    maar heb zat screenshots zat voor in het geval je/jullie srs gaan denken dat er niks gezegd is, of amper hatelijk, en maar door 1/2 hoor ;)

7. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dat is lief van je!

8. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Overigens dat "andere" groepje waar iemand anders het over had...

Die groep van 2,5 jaar geleden bestaat allaaaaaang niet meer dus maak je daar aub niet druk om.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames, ik ga dit topic op slot gooien.
    Zouden jullie dit verder via FB of via PB's uit willen vechten en niet hier op het forum.
    Bij voorbaat dank.

Deel Deze Pagina