Babybedje op vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bopach, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen met onze dochter op vakantie gaan naar het buitenland, nu zie ik bij bijna geen enkel hotel of appartement dat er een babybedje is. Is het dan de bedoeling dat je deze meeneemt vanaf huis of hoe gaat dat? Misschien een beetje een stomme vraag maar we gaan voor het eerst met haar naar het buitenland.

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Wij hebben in Belgiƫ op een park geboekt. We konden er een babybedje bijhuren maar dat kost zoveel per dag. We nemen dus gewoon ons campingbedje mee.
    Waar ga je naar toe?

3. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen echt gaan vliegen naar Mallorca of menorca. Ben wel met haar in Nederland op vakantie geweest en daar kindje op die parken altijd wat bijboeken maar hoe dat verder weg gaat weet ik dus niet.

4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij gaan naar Italie op een camping in een sta-caravan en daar is een babybedje bij. Ik weet niet of je via een reisorganisatie gaat boeken maar daar kun je het gewoon vragen en ik denk dat de meeste accomodaties wel een babybedje hebben.

5. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Ik zou idd even doorvragen bij het reisbureau of bij de accommodatie, de meeste hebben wel gewoon bedjes volgens mij. Appartementencomplex op Kreta vorig jaar wel, stond al helemaal klaar toen we om half 11 's avonds aankwamen.

6. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou even contact opnemen met het hotel. Meestal is er wel een babybedje aanwezig.

7. HappyMarie

HappyMarie Bekend lid

6 feb 2010
    509
    0
    0
    Noord-Brabant
    @bopach: je zou eens op de website van het hotel kunnen kijken en nakijken of babybedjes tot hun faciliteiten behoren. Bij het boeken kan je dan als preferentie opgeven dat je een babybedje wenst in de kamer. In de benelux en duitsland laten ze je nogal eens betalen voor een babybedje. In zuid europa en buiten europa is het meestal gewoon gratis. Ik weet niet welk bestemming of accommodatie je in gedachten had?

Op het moment dat je aankomt in een hotel laten ze je vaak ook nog kiezen: wil je een babybedje of wil je een gratis upgrade naar een kamer met een kingsize bed zodat de baby tussen jullie in kan liggen.

Wij zijn net teruggekomen van vakantie en zijn zelfs buiten europa geweest (Azie en VAE). Ik had voor de zekerheid een deriyan travelcot meegenomen (kan in de koffer), maar heb het nergens nodig gehad. Uiteindelijk gebruikte ik dit tentje in het park en op het strand. Overal stonden netjes de babybedjes klaar in de kamers.

Dat zou je dus ook nog kunnen overwegen, de deriyan travelcot. Deze is er zowel in een baby als peuterversie. Het voordeel van dit tentje is dus dat je het ook mee naar het strand kan nemen en het past in je koffer (weegt schat ik zo ongeveer 2 kg)

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Inderdaad even navragen bij het hotel of ze die hebben.

Wij hebben een huisje geboekt met babybedje (Engeland), en ook voor de boottocht was het mogelijk een bedje te reserveren, dus hier mooi geen gesleep..

9. bopach

bopach Actief lid

1 aug 2011
    230
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties, ben zojuist even het reisbureau binnen gelopen en de meest accommodaties hebben babybedjes, alleen ff bij de boeking opgeven. Maar zon reisbedje is ook een handig idee ;)

Deel Deze Pagina