Op zondag 1 juli mag mijn lieve dochtertje eindelijk naar huis. Ze is dan 8 weken oud en in zwangerschapsweken was ze dan 37 weken en 2 dagen! Wel moeten we over 5 dagen op controle voor haar lage hb. Maar tot die tijd gaan we heel veel genieten, knuffelen en kussen.. aaaahhhhhhhh ben zo blij!
Oh wat goed! gefeliciteerd meid! Geniet van je kleine meissie eindelijk op haar eigen stekkie, in haar eigen bedje enz. Heerlijk!
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sonya! Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Nog 1 dagje en dan is het zover! Ben erg blij voor jullie.... Nu kan het genieten pas echt beginnen. Niet meer iedere dag naar het ziekenhuis. Fijn hoor! En heb je nog couveuse nazorg? Ik raad je het wel aan deze aan te vragen hoor daar heb je recht op enuh tis ook nog fijn als er iemand is die je ff kan helpen met de dagelijkse dingen. stofzuigen, wassen, strijken. Het zijn maar 4 keer 3 uur maar tis ohhhhhhhhhhhhh zo fijn! Nou alvast een fijn weekend meid! Veel liefs Shir en Nova
Ik heb daarnet even een kijkje op jullie site genomen...Sonya wat is ze prachtig! En ook al zo ontzettend goed gegroeid! Ik wens jullie een geweldige thuiskomst! Geniet, geniet, geniet! Want dat hebben jullie wel verdiend!
Hej meis van harte ! Heerlijk je meisje thuis. Hou de deur op slot en ga met zijn 3tjes genieten... Jullie moeten eerst even lekker wennen aan de nieuwe situatie. Bezoek kan altijd later nog Krijg je nog nazorg?
Wat een geweldig nieuws! En vandaag is het 1 juli, dus heel veel plezier vandaag met het ophalen van je kleine meid! Geniet ervan!