Indalen balletjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mriek88, 18 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Hallo dames, mijn zoontje van 7 maanden heeft vaak maar 1 balletje in zijn balzak zitten. Eind november bij consultatiebureau zaten ze er wel allebei en daarna hebben ze niet meer gecontroleerd. Nu heb ik volgende week een afspraak bij consultatiebureau. Maar is dit normaal, komt dit vaker voor?

Groetjes

2. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Eerlijk? Ik heb er nooit op gelet. Ik weet dat ze gecheckt hebben van het consultatiebureau, of ze allebei ingedaald waren. Dat was zo, en verder is er volgens mij niet meer naar gekeken. Ik heb er ook nooit weer naar gekeken.

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Zolang je ze met een regelmaat beiden kunt voelen is er niets aan de hand.

Pas als je voor langere tijd maar 1 kunt voelen kan je beter langs je huisarts gaan.

4. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Hier ook gehad bij de laatste controle was hij al een stuk verder ingedaald dit was bij 9.5 maand. Ik zou je er nog niet teveel druk om maken :)

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat was hier ook in het begin; toen hebben ze later nog een keer gevoeld en was het ingedaald. Verder is er nooit meer naar gekeken. Als ze er twee zien/voelen, zit het goed.

Het is overigens wel zo dat de ene bal lager hangt dan de andere. Althans; dat begreep ik van mijn partner toen ik er naar vroeg. Dat was hier bij onze peuter zo. Borsten hangen soms ook niet op gelijke hoogte. Seems fair :D ! Dat doet verder niet af aan de functionaliteit.

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn zoontje (3,5) is toen hij net 3 was voor het laatst bij CB geweest. Zijn ene balletje is nog steeds niet ingedaald.

Nog niks om je zorgen over te maken volgens de arts.. Ze houden het in de gaten, volgens mij gaan ze pas bij 5 jaar ofzo er 'iets' aan doen..

Edit: De arts heeft wel gekeken of hij het balletje makkelijk in de zak kon krijgen (handmatig).. dit was het geval.. dus toen was er niks aan de hand.

Deel Deze Pagina