carnavalsoptocht kijken te koud? (zh)

Discussie in 'De lounge' gestart door missmamsie, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Wat denken jullie; is het te koud om met met twee kleine kinderen (3 jaar en 4 maanden) en deze temperaturen de optocht te gaan kijken?? Zit nogal in de dubio om wel of niet te gaan; heb het de oudste wel al beloofd...

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Als je ze lekker dik in pakt, denk ik dat je gewoon kan gaan hoor! Wij gaa ook, als 't te koud is kan je altijd weer naar huis of even binnen ergens lekker wat gaan drinken!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou gewoon gaan.
    Lekker warm aankleden en als jullie het koud krijgen even ergens naar binnen gaan.

4. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij gaan ook gewoon met onze meid, gewoon lekker dik inpakken (ik doe haar een skipak aan) en kijken maar.
    En als ze het koud krijgen dan ga je toch ergens naar binnen of naar huis.
    Nee hoor, gewoon lekker gaan kijken. Liever koud, dan regen.

5. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Ligt er aan hoe lang de optocht duurt! ;) Hier sta je toch al gauw zo'n 2 uur te kijken, en dat vind ik met dit weer veel te koud. Helemaal voor zo'n kleintje van een paar maanden...

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik zou zeggen; dik inpakken!!!
    Zeker die van 4 maanden, ligt w.s in de wandelwagen, merkt er dan weinig van.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik kijk op tv. lekker warm en je ziet nog meer ook. je kan gaan plassen iets drinken ideaal. veel te koud buiten hoor... ben die sneeuw meer dan zat..

8. Alita

Alita Niet meer actief

wij gaan wel even kijken maar niet te lang....ik hoef dan ook aleen de sraat naar onder te lopen dus ja!!!

9. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik was eigenlijk wel van plan om te gaan kijken met mijn zoontje, maar ik vind het veel te koud. We kunnen dan wel binnen in de kroeg gaan staan, maar dat is voor hem helemaal niet leuk, dus ik denk dat hij naar oma gaat....

10. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij lopen zondag zelf mee en maandag gaan we kijken. Milou krijgt haar
    skipakje aan en dan daaroverheen een muizenpakje!. Lekker ingepakt zal het best gaan.
    Naar binnen gaan, zou ik eerder niet doen. Als je het echt te koud vindt, kun je volgens mij beter naar huis gaan. Denk dat je dan net heel koud krijgt als je weer naar buiten komt.

Veel plezier!!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euhm, hier is het in de avond pas optocht...en ik pak ze gewoon goed in! Dikke kleren, pyjama eroverheen, jas muts handschoenen das, en dan een deken eromheen in de wagen...als ze wilt lopen gewoon laten lopen dat is weer warmte opwekkend hihi.

12. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Oké, bedankt voor jullie mening. Ik heb besloten toch even te gaan kijken en gewoon naar huis te gaan als het niet (meer) gaat. Even mn leidinggevende bellen om te vragen of ik twee skipakjes van t kdv mag lenen...:)

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik zou met de oudste gaan kijken en de jongste thuis laten of bij oppas oid. Een optocht duurt al gauw 2 uur en dat vind ik persoonlijk veel te lang voor zo'n kleintje met deze temperaturen. Bovendien is er vaak heel veel lawaai (hier in Maastricht in ieder geval) en dat lijkt me ook niet leuk voor zo'n baby...

14. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Uiteindelijk zijn we met beide kinders (plus papa, mama, opa en oma) gegaan en hebben we het heel leuk gehad. De oudste vond er eerst niets aan (het wachten op de optocht onder leiding van een bandje), maar de optocht zelf vond hij geweldig leuk (zeker omdat er een kar was in cars-stijl) en de kleine man heeft heerlijk liggen slapen (langer als hij thuis 's middags de laatste twee maanden heeft gedaan) en bleef ook heerlijk warm. We zijn na 5 kwartier naar huis gegaan, omdat we het allemaal een beetje zat werden (vooral door de kou), maar het was wel erg geslaagd. Volgend jaar is de oudste vier en zal het weer een heel ander verhaal zijn, hihi.
    We zijn weer een leuke ervaring en een paar geweldige foto's rijker:D

15. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier is het morgenmiddag en de optocht gaat door onze straat heen.
    Aangezien het op een tijd is dat de jongste slaapt laat ik hem lekker liggen en neem ik de oudste 2 mee na het dorp.
    Het is wel erg koud maar goed inpakken dan moet het kunnen.

Deel Deze Pagina