Hulp nodig bij cadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door Pink Peony, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Mijn dochters (ik dus :)) willen een kerst cadeautje kopen voor hun tante. De tante is net 40 geworden, houdt van juwelen, lezen en thee. Budget is jammer genoeg maar dertig euro (ze verdient een veel duurder cadeau :):):)). En ik wil geen cadeaubon geven.

Iemand een goede tip? Ben al een hele tijd aan het surfen maar alles is zo duur).

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Bijzondere losse thee? Vind ik altijd een topper om te krijgen.

3. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    een leuk theepakket misschien? Met 2-4 leuke kopjes, dienblad, roerstokjes met suiker erop, bijzondere thee soorten. Of losse thee met een thee ei en een lekker tijdschrift. Bij action en xenos kan je zeker een leuk pakketje maken voor je budget.

Of eventueel eens kijken bij bijvoorbeeld lucardi voor een paar zilveren oorbellen?

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Een tegoedbon voor een keertje samen naar een high tea?

5. Pink Peony

Leuke ideeën al :)!

6. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Inderdaad leuke thee en misschien in tweedehands zaak op zoek naar leuke kopjes. Als ze een beetje van kitsch houdt, kun je zo een leuk pakketje maken.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O ik heb wel een heel leuk idee...ik maak namelijk wel greengifts ( vintage of antieke mooie spullen gecombineerd met nieuwe producten..).

Ik heb nog een prachtige antieke theepot ( 1913...als nieuw) en zou daar een leuk pakket voor je mee kunnen maken...

Als je het leuk vindt mag je me wel een pb sturen.

8. Pink Peony

Bosi wat een leuk idee! Maar we wonen in België dus om dat veilig op te sturen wordt best duur vermoed ik.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat kan wel duur worden...geen idee... Kiala is volgens mij niet heel duur. Als Kiala naar Belgie niet meer is dan 7 euro kan het gewoon voor 30 euro blijven ( pakje voor ongeveer 23 euro en verzenden 7 euro)

Die antieke pot is veel meer geld waard...maar omdat ik ze meestal voor heel weinig kan krijgen kan ik het ook goedkoop weer weg doen. Dan is het net alsof je een cadeau geeft van waarde 75-100 euro...maar het kost lang zoveel geld niet.

10. Pink Peony

Ik zal eens kijken of ik de prijzen van Kiala kan vinden

11. Pink Peony

Van B naar NL is 7,50 euro denk ik. Dus zal andersom wel ongeveer hetzelfde zijn. Kan je een foto van de theepot mailen? Ik stuur mijn mailadres via pb.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    helemaal goed

13. Mila79

Mila79 Lid

30 nov 2015
    71
    0
    0
    Schiedam
    Ik weet niet of het nog handig is en of het nog nodig is, maar kijk op vakantieveiling of ticketveilingen, misschien heb je daar algauw wat leuks waar tante erg van houd.

Deel Deze Pagina