Mijn dochters (ik dus ) willen een kerst cadeautje kopen voor hun tante. De tante is net 40 geworden, houdt van juwelen, lezen en thee. Budget is jammer genoeg maar dertig euro (ze verdient een veel duurder cadeau ). En ik wil geen cadeaubon geven. Iemand een goede tip? Ben al een hele tijd aan het surfen maar alles is zo duur).
een leuk theepakket misschien? Met 2-4 leuke kopjes, dienblad, roerstokjes met suiker erop, bijzondere thee soorten. Of losse thee met een thee ei en een lekker tijdschrift. Bij action en xenos kan je zeker een leuk pakketje maken voor je budget. Of eventueel eens kijken bij bijvoorbeeld lucardi voor een paar zilveren oorbellen?
Inderdaad leuke thee en misschien in tweedehands zaak op zoek naar leuke kopjes. Als ze een beetje van kitsch houdt, kun je zo een leuk pakketje maken.
O ik heb wel een heel leuk idee...ik maak namelijk wel greengifts ( vintage of antieke mooie spullen gecombineerd met nieuwe producten..). Ik heb nog een prachtige antieke theepot ( 1913...als nieuw) en zou daar een leuk pakket voor je mee kunnen maken... Als je het leuk vindt mag je me wel een pb sturen.
Bosi wat een leuk idee! Maar we wonen in België dus om dat veilig op te sturen wordt best duur vermoed ik.
Ja dat kan wel duur worden...geen idee... Kiala is volgens mij niet heel duur. Als Kiala naar Belgie niet meer is dan 7 euro kan het gewoon voor 30 euro blijven ( pakje voor ongeveer 23 euro en verzenden 7 euro) Die antieke pot is veel meer geld waard...maar omdat ik ze meestal voor heel weinig kan krijgen kan ik het ook goedkoop weer weg doen. Dan is het net alsof je een cadeau geeft van waarde 75-100 euro...maar het kost lang zoveel geld niet.
Van B naar NL is 7,50 euro denk ik. Dus zal andersom wel ongeveer hetzelfde zijn. Kan je een foto van de theepot mailen? Ik stuur mijn mailadres via pb.
Ik weet niet of het nog handig is en of het nog nodig is, maar kijk op vakantieveiling of ticketveilingen, misschien heb je daar algauw wat leuks waar tante erg van houd.