Een puppy…. En dan blijk je ziek.

Discussie in 'De lounge' gestart door Hippo89, 15 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dizzle

Dizzle Niet meer actief

Je hebt echt de juiste keuze gemaakt! Heel veel sterkte en ik hoop dat je gezondheid snel weer verbeterd :thumup:

Hippo89 vindt dit leuk.
  2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Hey. We hadden haar natuurlijk nog maar 2 weken, maar ze voelde echt al als onderdeel van het gezin. Bij alles wat ze leerde voelde ik me zo trots,

de kinderen zijn echt verdrietig, vooral de oudste twee, de jongste twee hebben fases, dan huilen, maar komt er een tractor voorbij dan is ooh kijk een tractor en dan denken ze er niet meer aan

Ben er zelf erg verdrietig van en kan soms ook zo in huilen uitbarsten.

We zijn vanochtend gebeld door de fokkers en vertelden dan ze een huisje hebben gevonden voor haar, ik was heel benieuwd waar ze heen ging en of ze zeker wisten dat ze daar voor altijd kon blijven.

De grote verrassing was dat ze samen besloten hebben om haar te houden, ze vroegen of ik daar ook akkoord mee was want het was nu toch onze hond op papier en of wij haar dus aan hun wouden verkopen.

hun voorstel was ook dat deze over een aantal jaar gebruikt zou worden om een nestje mee te nemen en ze vroegen of het oké was om ons gewoon sowieso al bovenaan die wachtlijst te zetten en tegen die tijd bekijken we dan of ik mij lichamelijk weer goed voel en of we dan wel of geen pup nemen van haar.

debq vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina