Pfffff, die onzekerheid. Wel of niet zwanger?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Caroline80, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Pffffffff, ik wordt echt gek van onzekerheid! Wel of niet zwanger????
    Ik ben in december gestopt met de pil omdat we graag voor een tweede kindje willen gaan. Nou las ik dat het na het stoppen van de pil wel even kan duren voordat je cyclus weer een beetje op gang is. Ik werd na 30 dagen ongesteld, maar dat was echt maar 1,5 dag, terwijl ik normaal gesproken altijd wel een dag of 4 / 5 ongesteld ben. Voordat ik aan de pil begon en tijdens de pil was het altijd precies 28 dagen kon er de klok op gelijk zetten bij wijze van spreken. De volgende maandag was ik na 26 dagen ongesteld en dat was wel een dag of vier vijf. Nu deze maand zit ik vandaag precies op 28 dagen. Moet dus eigenlijk ongesteld worden. Maar nu komt het dus. Ik voel me totaal anders dan andere maanden. Had van het weekend ook elke keer vlagen van misselijkheid. Maar goed, ik ben er wel van overtuigd dat je jezelf een hoop wijs kan maken. Als je maar denkt misselijk te zijn, ook misselijk te worden hahaha. Maar goed, ik voelde me dus met vlagen misselijk. Gisteren had ik ineens last van een beetje buikpijn, dus dacht dat ik ongesteld zou gaan worden. Maar tot op heden nog steeds niets. En nogmaals, ik voel me deze maand anders dan anders. Gisteren getest, maar was positief overigens! Wat denken jullie? Misschien te vroeg getest?

Groetjes Caroline

2. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel natuurlijk een negatieve test!

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

het kan best te vroeg zijn hoor! Je weet het nooit.
    Iedere test heeft ook een andere gevoeligheid.

succes! Ik kan me het gevoel nog zo goed herinneren, je geduld wordt aardig op de proef gesteld.

4. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Heej Carolien,

Toevallig...ik zit hier ook te twijfelen, wordt ik nu ongesteld ofnie?!
    Heb wel buikpijn...maar verder kom ik niet!
    Bij mij is het gevoel wel heel dubbel, heb vorige week een pap3 uitslag van baarmoederhalskanker-onderzoek gehad...terwijl we eigenlijk heel intensief bezig waren met nog een kindje maken!
    Moet ik nu hopen dat ik zwanger ben (stiekem wel!) of moet ik juist wachten totdat weer alles in orde is....ben zo ongeduldig namelijk!!

Groetjes!

5. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Niesje ik zie dat je al 2 dagen overtijd bent, is dit uitgegaan van je langste cyclus? Dan zou ik gewoon testje wagen.

6. Patriesjuh

Patriesjuh Bekend lid

22 nov 2010
    549
    0
    0
    moeder
    Caroline het kan zijn dat je dit keer weer een lange cyclus heb.
    Heb je een idee wanneer je ei heb gehad?
    Ik zeg wacht 2 daagje en als je dan nog niet ongi ben probeer het nog een keer.

7. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

19 nov 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ach, geef je lichaam eerst een half jaar de tijd om te ontpillen. Ik ben eind augustus gestopt na 18 jaar pilgebruik. Gelukkig had ik wel meteen een regelmatige cyclus.

Maar ondanks dat probeer ik dit eerste jaar niet te bedroefd te zijn als het "weer niet is gelukt". Ok...ik ben wel wat ongeduldig van aard, dus na dit jaar wil ik dan wel het liefst meteen zwanger zijn. :)

8. Niesje123

Niesje123 Actief lid

1 mrt 2011
    456
    0
    0
    Ja maybe..2 dagen inderdaad..maar heb wel onderbuik krampjes..en eigenlijk een onregelmatige cyclus..weet dus eigenlijk gewoon dat het rooie gedonder eraan zit te komen..en krijg ook langzaam een fobie voor testen :( ..steeds negatief is ook niet leuk natuurlijk!

9. mamaz

mamaz Lid

6 mrt 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    zit in hetzelfde schuitje.
    Maar ik zou wachten met testen.
    Heb al 1 test gebruikt maar was negatief.

Deel Deze Pagina