hallo ik heb even een raar vraagje ik voel steeds alleen niet constant steekjes (is of ze kleine hapjes nemen )bij mn schaambeen /lies zaterdag 03 mrt had ik ook al zoiets raars terwijl ik stond te douchen werd ik ineens niet goed dacht dat ik zou flauw vallen ben op gaan liggen en misselijkheid en de duizeling ging weer weg daarna anderhalf uur pijn in mn buik gehad moet 12 mrt NOD hebben heeft iemand dit ook aleens gehad of gevoeld of weet iemand misschien wat het evt kan zijn liefs kaley
beste Kaley, het is moeilijk te zeggen of dit iets met een zwangerschap te maken heeft. Ik heb bv helemaal geen klachten gehad voordat ik ongesteld zo moeten/moest worden. Maar omdat alles toch op je schaamstreek uitkomt zal je haast gaan denken dat het wel wat zou kunnen betekenen. Ik hoop voor je, indien jullie er echt mee bezig zijn, dat het raak is. het enige waar ik last van had is dat ik meer afscheiding had die tijd dan normaal. Het is dus even afwachten! ik duim voor je/jullie! Groetjes, SoSweet!