Extreem harde geluiden..wat is het beste?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Kaartje, 10 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Ik ben van plan volgende week langs een race circuit te gaan staan waar Formule 1 wagens rondscheuren (zelf moet je soms al echt oordoppen in!), ik vraag me af of dit invloed heeft op de kleine (schrik/stress bijv.).
    Ik heb wel gelezen dat een groot gedeelte van het gehooroorgaan nu met 19weken wel ontwikkeld is, maar zou dit slecht zijn denken jullie? Of zou het schelen (misschien een hele rare gedachte :(: ) om bijvoorbeeld een tas/trui voor je buik te houden als extra demping ofzo? Iemand enig idee?

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi goeie vraag zeg, ik ben benieuwd naar de antwoorden....

3. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    hoi, :D

ik heb zelf geen idee maar mijn vriend, die veel leest over onze baby vertelde dat je ook niet te hard muziek tegen je buik moest houden want het komt voor een baby veel harder door schijnt het

ook zo'n ketting met een balletje eraan is voor een baby niet echt fijn

dus waar jij naar toe gaat is nog veel meer geluid

maar of het ook zo is dat weet ik niet

je zou het ook altijd aan je vk kunnen vragen

groetjes

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jouw vriend heeft het boekje van kluun gelezen he ;) Mijn vriend vertelde dat ook in derdaad.

maar bij je beebje is rond de 19 weken het gehoororgaan inderdaad gedeeltelijk actief! maar de geluiden worden nu nog zo gedempt dat een racecircuit wel kan denk ik. Ik zou niet op een geluidsbox gaan zitten met harde bass geluiden. Ik denk wel dat een dikke trui, sjawl of tas nog meer isolatie geeft.

5. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    ja dat klopt het boekje van kluun ;)

dus zelfs mannen hebben het er over haha, ook niet zo gek in dit geval zijn collega word ook binnenkort vader

maar wat geluid betreft ou ik het niet weten, ik denk ga op je gevoel af

groetjes

Deel Deze Pagina