Te vroeg ongesteld? Ik snap er niets meer van!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Arevinol, Dec 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Vandaag na een cyclus van 28 (!) dagen ongesteld geworden... :evil:
    Op zich een mooie cyclus, maar ik snap er helemaal niets meer van! Dit was onze eerste poging btw.

Normaal heb ik een cyclus van 29-33 dagen. Nog nooit van mijn leven korter dan 29 dagen geweest. Ik voel meestal rond mijn ei wat steken en ik heb meestal rond die periode ook vruchtbaar slijm. Alleen komt dit weer niet overeen met de speekseltester die ik gekocht heb. Meestal geeft ie niets weer. Deze is ook niet zo betrouwbaar heb ik gelezen... Verder heb ik altijd na mijn ei 11-14 dagen enorm gezwollen en pijnlijke (.)(.) t/m de eerste ongi-dag.

Deze maand zijn we flink aan het klussen gegaan. Vanaf dag 12 t/m 24! Ik dacht, we gaan gewoon om de dag aan de gang, totdat mijn (.)(.) pijn gaan doen! Dan is de ovulatie zeker geweest. Maar dat kwam maar niet...
    Verder had ik vanaf mijn ei tot NOD aanhoudende steken/krampen zoals normaal alleen rond de ovulatie. En daarnaast ook vrijwel dagelijks wat lage rugpijn.
    Rond het begin van de ovulatiepijn (CD12-14) had ik ook vruchtbaar slijm.
    Op CD 22-23 was ik plotseling vruchtbaar volgens de speekseltest en had ik ook weer vruchtbaar slijm!
    Vanaf CD 24 werd ik een beetje misselijk en dat werd elke dag wat erger. Ook soms opeens heel erg moe.
    CD 27 kreeg ik bruin slijm, dus ik dacht: ha, de innesteling! Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was!
    Maar de volgende dag dus opeens een dik stolsel en de :evil: :evil: barstten los...! Dit had ik echt niet verwacht! Helemaal niet nu al?!

Ik denk zelf dat gezien de verschillen met mijn normale 'symptomen' dat er wel iets van een bevruchting is geweest (geen gezwollen (.)(.), aanhoudende steken, plotselinge vroege ongi). Wat denken jullie?

Maar wat me een beetje zorgen baart, is het volgende.
    De laatste dagen had ik een vreemde klacht, alsof er bij mijn stuitje een soort druk was (darmen?). CD27 had ik ook opeens een heel pijnlijke steek tussen mijn schouderbladen. Maar dit was maar heel even. Nu heb ik gelezen dat je deze klachten ook kunt hebben bij een buitenbaarmoederlijke zw.schap. En aangezien ik dus ook die aanhoudende eisprong pijn had, ben ik hier een beetje bang voor.

Nu weet ik ook wel dat je heel veel dingen 'tussen de oren' kunt voelen. Maar de korte cyclysduur icm vruchtbare speekseltest op CD22-23 en geen pijnlijke (.)(.) zoals normaal, vind ik toch wel vreemd!

HELP! Gewoon maar afwachten en opnieuw proberen?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is je mentruatie normaal?

Share This Page