Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Macaroni Wat is je laatst geziene film? Thor 2 Welke schoenmaat heb je? 39/40 Wat heb je nu aan? Een zwarte broek en oranje shirt Staat de verwarming aan? Yes, 20.5 graden. Wat is je favo kleur? Blauw groen Gebruik je mascara? Soms wel. Als ik er zin in heb. Welke bekende vrouw vind je mooi? Anna hathaway Welke bekende man vind je mooi? Chris Hemsworth Je favo serie? Lost. Denk ik ja.. Draag je ringen? Normaal twee. Nu even niet. Heb je een huisdier? Ja, drie honden en twee katten. Heb je een geheim dat niemand weet? Eehh nee niet dat ik weet. Wat voor dekbed heb je? Een vier seizoenen katoenen dekbed. Wat is je laatste aankoop? Vandaag de boodschappen. Gisteren 4 knoppen voor op de kast van onze dochter. Wat drink je nu? Roosvicee 50 50
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Frietjes met tilapiafilet en broccoli Wat is je laatst geziene film? Geen idee Welke schoenmaat heb je? 38 Wat heb je nu aan? Lange rok met een t-shirt Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Turquoise Gebruik je mascara? Ja Welke bekende vrouw vind je mooi? Kim Feenstra Welke bekende man vind je mooi? Fedja van Huet, Frederik Brom Je favoriete serie? American Horror Story Draag je ringen? Ja, mijn verlovingsring en trouwring Heb je een huisdier? Twee katten Heb je een geheim dat niemand weet? Ja Wat voor dekbed heb je? 4-seizoens Wat is je laatste aankoop? Interieurspray van Rituals Wat drink je nu? Niks
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? aardappels en witlof met ham en kaas uit de oven. Wat is je laatst geziene film? The Matchmaker. Welke schoenmaat heb je? 39. Wat heb je nu aan? mijn joggingbroek met een zwart shirtje. Staat de verwarming aan? nee, de balkondeur staat open. Wat is je favo kleur? roze. Gebruik je mascara? ja. Welke bekende vrouw vind je mooi? ga ik even over na denken Welke bekende man vind je mooi? oa Taylor Kinney, Donny Roelvink, Eric Dane (mcsteamy), Jesse Williams, Thijs Romer, KJ Apa, Matt Czuchry, Andre Hazes en ga zo maar door haha Je favo serie? Veel te veel. oa grey's anatomy, chicago fire, chicago pd, riverdale, csi NY, friends, law and order suv enz enz Draag je ringen? ja, mijn trouwring en mijn verlovingsring Heb je een huisdier? ja een kat Heb je een geheim dat niemand weet? ja. Wat voor dekbed heb je? een 4 seizoenen. Wat is je laatste aankoop? mijn boodschappen, die zijn een uurtje geleden bezorgd. Wat drink je nu? niets, maar neem zo nog een flesje water voor dat ik naar bed ga.
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Chinese kool met gehakt. Wat is je laatst geziene film? Nappily ever after Welke schoenmaat heb je? 39 Wat heb je nu aan? Zwarte sportlegging, sport bh, zwarte trui, roze sokken Staat de verwarming aan? Nee, achterdeur staat zelfs nog open Wat is je favo kleur? Roze Gebruik je mascara? Ja Welke bekende vrouw vind je mooi? Octavia van the 100 Welke bekende man vind je mooi? Jax van soa Je favo serie? all time = friends. Recent: riverdale, somewhere between Draag je ringen? Nee Heb je een huisdier? Ja, katten Heb je een geheim dat niemand weet? Nee Wat voor dekbed heb je? Met bloemen Wat is je laatste aankoop? Boodschappen Wat drink je nu? Verse gemberthee
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Aardappelpuree, groente en spekjes Wat is je laatst geziene film? Geen idee Welke schoenmaat heb je? 40 Wat heb je nu aan? Mijn pyjama Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Zwart Gebruik je mascara? Ja Welke bekende vrouw vind je mooi? Jennifer Aniston Welke bekende man vind je mooi? Jason Statham Je favo serie? Orange is the new black, 13reasons, the punisher Draag je ringen? Nee Heb je een huisdier? Ja een Jack Russell Heb je een geheim dat niemand weet? Ja Wat voor dekbed heb je? 4seizoenen, ligt nu het herfst/winter gedeelte op Wat is je laatste aankoop? Boodschappen Wat drink je nu? Niks, ik lig in bed
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Broccoli, cordon bleu en aardappeltjes Wat is je laatst geziene film? Miss Congeniality Welke schoenmaat heb je? 39 Wat heb je nu aan? Sportbroek, hardloopshirt, hemd, sport-bh Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Olijfgroen Gebruik je mascara? Altijd Welke bekende vrouw vind je mooi? Doutzen Kroes Welke bekende man vind je mooi? Jan Kooijman Je favo serie? Familie Kruys Draag je ringen? 1. Gekregen van mijn vriend voor kerst. Heb je een huisdier? Nee. Heb je een geheim dat niemand weet? Nee, geen grote geheimen. Wat voor dekbed heb je? Een dunne (synthetisch) Wat is je laatste aankoop? Luxe handcrème (kadootje voor collega) Wat drink je nu? Water
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Aardappelpurree met rode kool en een groenteschijf Wat is je laatst geziene film? V for Vendetta Welke schoenmaat heb je? 37 Wat heb je nu aan? Mn nette kantoorpantalon en thuis een Mario t-shirt bij aangetrokken Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Zeegroen, qua kleding; legergroen en nude Gebruik je mascara? Ja, maar niet dagelijks Welke bekende vrouw vind je mooi? Blake Lively, Angelina Jolie Welke bekende man vind je mooi? Theo James, Mariano di Vajo, Ed Westwick Je favo serie? Op dit moment; the 100. Aller tijden; Breaking Bad, Game of Thrones Draag je ringen? Ja, eentje Heb je een huisdier? Nee Heb je een geheim dat niemand weet? Altijd Wat voor dekbed heb je? 4 seizoenen Wat is je laatste aankoop? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar..... 5 boeken, 4 kinderboeken en eentje voor mezelf. Wat drink je nu? Chai Latte
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Nasi Wat is je laatst geziene film? Coco Welke schoenmaat heb je? 37 Wat heb je nu aan? Jeans en t-shirt Staat de verwarming aan? Ik vermoed van wel ... Wat is je favo kleur? Heb er niet één specifieke die favoriet is, aardetinten en zwart doen het altijd goed Gebruik je mascara? Soms Welke bekende vrouw vind je mooi? Bekend is ze (nog) niet zijn maar ik zag net een stukje van HNTM en Cecilia vind ik echt prachtig ... zucht ... was ik maar zo mooi ... en bovenal ... zo jong Welke bekende man vind je mooi? Joel Kinnaman Je favo serie? Dark Draag je ringen? Nee Heb je een huisdier? Nee Heb je een geheim dat niemand weet? Ja Wat voor dekbed heb je? Een winterdekbed Wat is je laatste aankoop? Oa bananen bij de buurtsuper Wat drink je nu? Niets
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Gele rijst met kip en zeevruchten Wat is je laatst geziene film? Coco Welke schoenmaat heb je? 37 Wat heb je nu aan? Spijkerbroek met een blouse Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Rood Gebruik je mascara? Heel soms Welke bekende vrouw vind je mooi? Megan Fox Welke bekende man vind je mooi? Jason Momoa Je favo serie? Band of brothers Draag je ringen? Nee Heb je een huisdier? Ja Heb je een geheim dat niemand weet? Ja Wat voor dekbed heb je? Lits jumeaux, 4-seizoenen met Desigual beddengoed Wat is je laatste aankoop? Een regenboog van Grimm's Wat drink je nu? Roosvicee aardbei
Oehhhh @Holadiee Peaky blinders! Verborgen parel op Netflix. Ohhh dit valt me op: ik ben de enige met de verwarming aan en: bijna iedereen zn favo kleur is groen! Grappig. Ik heb zojuist nieuwe tint voor op de muren en plafonds gekozen voor ons nieuwe huis: vergrijsd groen!
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Kapsalon Wat is je laatst geziene film? Geen idee meer, té lang geleden Welke schoenmaat heb je? 39 Wat heb je nu aan? Slaaphempje Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Okergeel, betongrijs Gebruik je mascara? Nee, oogpotlood Welke bekende vrouw vind je mooi? Klaasje Welke bekende man vind je mooi? Daniël Lissing (Jack in When Calls The heart) Je favo serie? When Calls The Heart en Velvet Draag je ringen? Trouwring Heb je een huisdier? Nee Heb je een geheim dat niemand weet? Ja Wat voor dekbed heb je? Ene kant taupe met witte letters, andere kant wit met taupe letters. 220x240 Wat is je laatste aankoop? Shoarma besteld Wat drink je nu? Niks
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? lasagne Wat is je laatst geziene film? “The post” met Tom Hanks en Meryl Streep Welke schoenmaat heb je? 40 Wat heb je nu aan? Spijkerbroek, zwart shirt, converse Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Groen Gebruik je mascara? Ja Welke bekende vrouw vind je mooi? Fockeline Ouwerkerk Welke bekende man vind je mooi? Eric Corton Je favo serie? Game of Thrones Draag je ringen? Nee Heb je een huisdier? Nee Heb je een geheim dat niemand weet? Ongetwijfeld Wat voor dekbed heb je? Een witte Wat is je laatste aankoop? Fietslampjes Wat drink je nu? Chardonnay
Leuk, ik hou van vragenlijstjes! Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Leftover Chinees van gisteren, nasi en daging smoor Wat is je laatst geziene film? Casper (met de kinderen) Welke schoenmaat heb je? 40 Wat heb je nu aan? Badjas, pyjamabroek en sloffen Staat de verwarming aan? Nee, heb het zelfs warm Wat is je favo kleur? Turquoise en roze Gebruik je mascara? Ja Welke bekende vrouw vind je mooi? Katrina Law (Nyssa al ghul - arrowverse) Welke bekende man vind je mooi? Josh Holloway Je favo serie? Buffy, Lucifer, Legends of Tomorrow en momenteel bezig aan the handmaids tale, vind die ook erg goed. Draag je ringen? Ja, eentje. Heb je een huisdier? Ja, kat Heb je een geheim dat niemand weet? Nee. Mijn vriend weet echt alles Wat voor dekbed heb je? Dons Wat is je laatste aankoop? Een bingo molen Wat drink je nu? Water
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Andijvie met een speklap Wat is je laatst geziene film? Uhm.. Geen idee. Welke schoenmaat heb je? 39 Wat heb je nu aan? Slipdress Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Heb niet echt een favo kleur, ik vind zoveel mooi Gebruik je mascara? Ja Welke bekende vrouw vind je mooi? Scarlett Johansson Welke bekende man vind je mooi? Johnny Depp blijft toch wel favoriet Je favo serie? Moeilijke.. Is Netflix ook een antwoord? Draag je ringen? Nee, ze zitten te strak Heb je een huisdier? We hebben buiten dieren Heb je een geheim dat niemand weet? Ja Wat voor dekbed heb je? Iets met bloemen Wat is je laatste aankoop? Allesbinder Wat drink je nu? Straks nog een glaasje water voor mijn allergiemedicijnen, nu helemaal niks dan moet ik vannacht plassen.
Wat heb je vandaag gegeten als avondeten? Gebakken aardappels, kipfilet en broccoli Wat is je laatst geziene film? Dead Pool Welke schoenmaat heb je? 41 Wat heb je nu aan? Tanktop en pyjamabroek Staat de verwarming aan? Nee Wat is je favo kleur? Olijfgroen Gebruik je mascara? Ja Welke bekende vrouw vind je mooi? Charlize Theron Welke bekende man vind je mooi? Jason Momoa Je favoriete serie? iZombie Draag je ringen? Ja, 3 zilveren. Heb je een huisdier? Een kat en een hond Heb je een geheim dat niemand weet? Ja, meerdere Wat voor dekbed heb je? Zomer dekbed Wat is je laatste aankoop? Nieuwe geurkaarsen Wat drink je nu? Water uit de bidon naast mijn bed