Dames, Ik heb een vraag. We hadden gisteren een feestje. Omdat ik nog ongi ben (tenminste, ik verlies al een week bloed) heeft m'n mannetje lekker gedronken. Hij heeft een stuk of 7 biertjes gehad. Nu is mijn vraag wat doet alcohol met de zaadjes? En volgende week heb ik waarschijnlijk m'n ei, is het nu dom geweest dat hij heeft gedronken? Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Liefs Visjes
nope, zaadjes hebben 3 maanden nodig om te rijpen, die biertjes doen echt niks op die zaadjes van volgende week. en zowiezo is alcohol pas een probleem als die vaak en veel wordt genuttigd.
Ik laat 'm er niet om staan voordat ik een positieve test in mijn handen heb. Dat geldt voor mij voor alles wat God verboden heeft. (of de politie ) Ben al gestopt met roken, vind ik al opoffering genoeg!
ik drink ook gewoon lekker in het weekend 1 of 2 biertjes. Een week ofzo voor mn nod niet meer, dat voelt dan toch weer nie gooed
Volgens mij kan het geen kwaad hoor . Zolang er maar niet dagelijks liters alcohol doorheen gaan natuurlijk Ik laat mijn mannetje ook gewoon zo af en toe wat drinken hoor . Zaadjes hebben idd 3 maanden nodig om te rijpen Groetjes Joyce
ik hoop dat het niks doet op korte termijn! ben net uit geweest met mijn mannetje en we hebben lekker een paar drankjes genuttigd... het zal heus niet ZOveel effect hebben, er zijn er immers ook vrouwen die zwanger raken van een dronken one night stand... heb het zo gezellig gehad en lekker NIET gedacht aan alle MMM dingen die normaal gesproken wel vaak door mijn hoofd heen spoken, het was hele goede en gezellige afleiding!
Wij komen net uit de MMM en de gyn heeft er inderdaad ook naar gevraagd maar het kan pas kwaad als je vaak en veelvuldig drinkt. Dit geldt zowel voor de man als de vrouw!
ik heb met oud en nieuw me eisprong gehad en me mannetje en ik hadden bijde heel veel gedronken en dachten ja dan slaan we maar een maandje over. door al dat gefeest van de maand december heb ik een x veel lol gehad inplaats van continu denken aan zwanger worden. en ja hoor in januari was het raak. dus als je afentoe wat alcohol drink hoef je je echt geen zorgen te maken. het was wel een cadeautje want in januari was ik exact een jaar bezig.
hallo ik drink ook gewoon lekker mijn wijntje in het weekend hoor. Heeft op niks invloed, ja dat je je wat beter in je vel voelt zitten misschien na 2 glaasjes. Ik vind ontspanning ontzettend belangrijk! De wijn laat ik pas staan, al ik eindelijk die positieve test in mn handen heb. Volgend de gyn ben je gewoon een sociale drinker en daar is niks mis mee. Dus gewoon lekker doen groetjes
joh, gewoon lekker je glaasje blijven nuttigen hoor, zowel jij als je mannetje..... toen ik zwanger bleek te zijn heb ik een week ervoor ook nog het nodige aan wijntjes naar binnen gegoten
mijn manneke drinkt ook gewoon 2 biertjes in de week ofzo...niet overdreven dus hihi en ik drink helemaal niet meer..al jaren niet meer..(ik vond het leuk als ik gedronken had maar volgende dag zag ik alleen de wc )