Had even een vraagje, Het lijkt alsof k meer afscheiding heb dan normaal..... ook vlagen dat ik misselijk ben...en af en toe een steek in mijn buik! Wat moet ik hiervan denken?
hhahaha grappig heej! t probleem is dat ik nie ech weet of k 27 daags of 28 daagse cyclus heb! haha...
ik heb ook meer afscheiding en steken in me buik ook wat buikpijn......niet misselijk hopelijk kunnen we allebei positief testen straks!
Heb ook zo'n last van mijn buik, maar kan ook ontpillen zijn. Ben ook erg benieuwd. Voor mij ook ronde 1. Nog even afwachten. Ik mag ook volgende week testen.
Ben al ontpilt!...heb er erg last van gehad en nu niet meer... Wel is de afscheiding nog steeds... duurt te lang voor de eisprong...
misschien van een evt zwangerschap wacht nog een paar dagen en dan eens een test doen dan weet je het zeker
ik heb sinds vrijdag veel meer afscheiding als normaal en heb het gevoel dat ik eenknellende broek aan heb wat niet zo is. met vlagen misselijk. vrijdag neg test ik wil komende donderdag weer testen denk ik. ik had 10 feb mn ei volgens temp. anderhalf week later 2 dagen iets bruin verlies en sinds die dag heb ik ongi gevoel in de buik. ik heb vrijdag neg getest dus als het tussen de oren zat had dat gevoel al weer weg moeten zijn. ik weet het niet hoor raaaar is het wel
Ik begrijp jullie helemaal. Ik moest vandaag of moet morgen ongesteld worden. Symptomen; pijnlijke borsten/tepels, steken onderbuik, moe. Dus ik dacht; ff tampontest doen. Zat er heel licht bruine afscheiding op. Dus ik ben nu ook bang dat ik ongesteld ga worden. Maar waarom doen mijn borsten dan zo'n pijn?? Heb ik nooit last van. Toen ik zwanger van mijn dochter was had ik jeukende tepels. Toen wist ik al dat ik zwanger was zonder dat ik een test had gedaan. (heb voor mijn dochter een miskraam gehad met 10½ week en voordat ik de 1e keer zwanger was had ik ook jeukende tepels vandaar!) Ik ben er bijna zeker van dat ik toch ongesteld ga worden morgen! Wat duurt wachten toch lang! (ik heb al voor mijn nod getest; negatief. Ik heb nl. medicijnen en deze moet ik stoppen als ik zwanger raak)
Ik net ook test gedaan, kon niet meer wachten, was ook negatief helaas, nou ga ik pas testen alsk overtijd ben!....
Claudia Ik heb ook meer afscheiding dan normaal, moet echt een inlegkruisje in. En ben ook af en toe misselijk... Spannend hoor, hopelijk snel een positieve test voor je!