geen eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lili20, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden.

we zijn al meer als eenm jaar bezig om een kindje te krijgen tot nu toe is het helaas nog niet gelukt.

we lopen nou in het ziekenhguis voor onderzoeken.
    mijn man zijn zaad is goed. nou blijkt dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb. ik heb nu medicijnen gekregen om als nog een eisprong te krijgen.

nou ben ik benieuwd of iemanf dit ook heeft gehad? en nu wel linderen heeft gekregen of zijn er mensen die daar nu ook mee bezig zijn
    alvast bedankt

2. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    hoi ik kreeg ongeveer in juni/juli te horen dat ik waarschijnlijk pco had bij mevriend is alles goed bij mij ook heb hsg gehad om te kijken of alles goed was. heb alleen hele lange cyclussen en ook geen eisprong ik heb nu sinds 3 maanden geleden clomid 50 mg + pregnyl en dit wordt mijn 4e ronde tot nu toe niet raak geweest maar we wachten af suc6

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    och meis, wat vervelend die medische molen, maar je schiet er gelukkig nu wat mee op, je bent alweer een stapje verder! ;)

het enige wat ik weet en wat ik hier her en der gelezen heb op het forum is dat er meiden zijn die hun ei dmv medcatie opgewekt hadden (clomid?, kan dit?) en gewoon zwanger zijn geworden hoor! moet je even op de zoekfunctie hier kijken of googlen, daar kun je vast veel meer vinden! Er is nog genoeg hoop! :D

succes meis!

4. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    owkeej patricia.
    dus je loopt ook in de het ziekenhuis..
    ik moet als ik ongi wordt beginnen met clomit.
    ben heel benieuwd maar vind het wel spannend en wanneer kan je dan het beste sexen?

5. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi

ik heb ook geen eisprong echt zo kut ik ben net doorverwezen naar ziekenhuis moet alleen nog ff een afspraak maken nog niet gedaan druk druk druk moet bijna ongi worden dus geen haast en het duurt tog altijd lang voordat je geholpen word maar ja we wachten af voor iedereen met de zelfde situatie sterkte en hopen dat het in 2009 mischien wel lukt

kiss daantje

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier nog een zonder eisprong, blijk PCo te hebben.
    Uieindelijk is het wel gelukt zwanger te worden, met heeel veel geduld en medicatie.
    Lees eens mee bij het PCO topic onder het kopje vruchtbaarheid behandelingen.
    Je bent echt niet de enigste!
    succes!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoe zijn jullie er achter gekomen dat je geen eisprong had? Dmv ovulatietesten?

Ik zit "pas" in ronde 3, maar voel niks van mijn ei, zoals vaak op het forum beschreven wordt.....Is het dan slim om toch met ovulatietesten te gaan werken zodat ik er achter kom of ik uberhaupt wel een ei heb? En als je dan geen ei hebt, dan meteen naar huisarts? of paar maanden afwachten?

8. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    bedankt allemaal....

ik ben er achter gekomen door het ziekenhuis.
    ik wist het ook eerst niet. mijn man is wel heel vruchtbaar dus daar ligt het niet aan.
    maja als er geen eisprong is komt er ook geen kind

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ik had ook geen eisprong, de oorzaak bij mij is pco.
    Ik heb toen een primolut kuur gekregen en vervolgens moest ik met clomid 50 mg beginnen. Het sloeg goed aan en de tweede en derde ronde had ik zelfs twee eitjes :D
    De derde ronde was raak!

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier nog iemand met de diagnose geen eisprong. Alleen is mij verteld dat het van mijn overgewicht is en daarom krijg ik geen medicatie en moet ik eerst afvallen :(

11. Jessy83

Jessy83 Actief lid

3 jul 2008
    159
    0
    0
    ik ben ook al een jaar bezig, en nog steeds niet raak ...ik heb namelijk ook het idee dat ik geen eisprong heb, omdat mijn temp namelijk niet wil stijgen ....de laatste keer dat ik ongesteld werd was 5 weken geleden, dus ik zou nu toch wel een stijging moeten hebben? ik ben van plan om volgende maand een afspraak te maken met mijn huisarts ....

12. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi jessy..

is wel beter hoor om naar de huiswarts te gaan.
    weet je tenminste waar je aan toe bent en wat het is.
    mijn man wou ook eerst niet. hij was bang dat als het aan hem lag dat ik dan bij hem weg zou gaan.

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

ik heb (waarschijnlijk) ook geen eisprong.
    na het stoppen met de pil had ik 3x een cyclus van 8weken, vond dit erg lang dus ben naar de ha gegaan, vervolgens naar de gyn, die kon niks ontdekken, dus waarschijnlijk gewoon een lange cyclus zonder eisprong.
    ben toen begonnen met clomid, was meteen 1e ronde zwanger!
    helaas een mk met 9 wk, toen weer clomid en weer meteen zwanger, helaas weer een mk.
    moet nu me eerste ongie afwachten en ga dan weer beginnen met clomid, hoop dat het weer snel werkt.

wens je veel sterkte, maar maak je niet druk, die pillen werken meestsl prima!

xx

Deel Deze Pagina