ik heb net toch maar de etos multi zwanger worden pillen gehaald, want ik was niet tevreden met die van de kruidvat. alleen zijn het plastic capsules en als ik iets vies vind.... nu lees ik (net als bij andere pillen) dat je ze in moet nemen met water. mag het ook met wat anders? om de smaak van het plastic te verminderen... weet iemand dit? groetjes, klaproosje
Een klein scheutje ranja is misschien een idee, lijkt me niet dat dit echt kwaad kan. Neem zelf de paracetamol ook altijd in met Ranja. En mag ik vragen wat een potje etos zwanger worden kost. En hoeveel tabletten moet je er van op een dag innemen?
dat is misschien nog wel een idee ja... maar ik dacht meer aan melk of vla ofzo.. iets dikker om maar niet die pil te hoeven proeven/voelen maar heb hem net met water ingenomen en het valt eigenlijk wel mee. maar toch was ik even benieuwd of het nog de werking kan beinvloeden. het zijn 60 pillen in doordrukstrips. ze kosten 7,50 euro. en je moet er 2 per dag nemen, dus 1 verpakking is goed voor een maand.
Hoi Klaproosje, Ik neem die pillen sinds aug in. Bevallen mij goed. Je kunt ze het beste niet met melk innemen, melk tast de omhulsel eerder aan en dan gaan ze al open voordat ze in je maag open horen te gaan. Zo heeft iemand mij ooit laten weten. Veel succes meid en geluk om zwanger te morgen worden. Groetjes Lilly
ik dacht juist dat met melk wel mocht, maar niet met sinasappelsap, daar zit juist dat zuur in wat het omhulsel aantast dacht ik
Mij is altijd geleerd dat het met vruchtensap beter kan dan met zuivel... Ranja kan zoiezo geen kwaad. Ik vind ook de smaak van de capsules wel meevallen. Kan erger
het valt inderdaad wel mee die smaak ben ik al achter gekomen. het zit nu alleen nog in mijn hoofd.. maar als ik het een keer doe met appelsap zou dat dus niet uitmaken?
Nee hoor met appelsap kan volgens mij geen kwaad.. idd liever niet de pillen innemen met melkproducten. Zoiezo voor (bijna) alle medicatie niet goed!
Mijn collega heeft ook zo'n moeite met pillen slikken, dat zij ze op een stukje brood legt en zo afslikt. Is dat een optie voor jou? Ik slik mijn pillen altijd met water, behalve mijn allergiepilletjes durfde ik al eens met limonade nemen...