Hoi, Van mij alleen maar lof over de etos pillen. Toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden, slikte ik ze al. En toen werd mijn cyclus idd wat korter. Ook merkte ik duidelijk wanneer ik mijn eisprong had en dat merkte ik normaal niet. Nu willen we binnenkort voor de tweede gaan dus ik slik ze alvast weer!
Ik heb al vaak getwijfeld om ermee te beginnen, maar ik vind het toch een beetje "eng". Ik hoor ook heel vaak negatieve dingen. Ik heb nu gewoon een eisprong en dat wil ik niet verpesten. Het enige wat ik graag anders zou zien is dat ik een week voor mijn NOD al wat last krijg van bruine afscheiding. Dat zou een reden zijn om de etos pillen te proberen. Maar toch... ik wil niet dat het mijn cyclus nog meer in de war brengt, wat je toch ook vaak hoort.
@ Saskia, als je er over twijfelt niet doen zeg ik altijd Denk er eerst goed over na voor je die beslissing neemt. Ik heb er ook over getwijfelt, tot mijn cyclus van 28 naar 35/36 dagen ging.. En je hoort en toch veel positieve verhalen over. Dus ga het gewoon proberen
@ Saskia, ja dat kan je ook doen. Jullie zijn al een jaar bezig zo te zien, dus je mag naar de HA ! Succes.