Ik heb me via mijn kraamzorg opgegeven voor de thema avond borstvoeding/flesvoeding. Ik was een beetje vergeten het formulier in te vullen en te posten, dus ik heb net gebeld: dinsdag was er al een plekje vrij in Rijswijk Zijn er meer mensen naar zo'n thema avond geweest? En was 't wat? Enne... toevallig nog meiden die dinsdag ook gaan?
Hi San79, Ik ben zelf ook naar een borstvoeding informatiemiddag geweest, en ik vond het super nuttig! Veel informatie gekregen die ik niet in de boeken heb gelezen. Wat ik wel erg jammer vond was dat de dvd die elke informatiemiddag werd laten zien, kwijt was. Trouwens ik zit bij Wereld Wonder, waar jij?
ik zit daar ook bij, en ik wil ook graag naar zo'n thema avond. Ik vond het alleen onduidelijk uit de brief komen of je er nou nog apart voor moet betalen of niet.. Maar het lijkt me wel heel erg interessant!
Het is gratis, dus dat viel me mee. Staat ook in dat boekje wat ze versturen, achterin staan de prijzen van alles.
Ik heb zo'n thema-avond gevolgd in het ziekenhuis waar ik bevallen ben: UZ Gasthuisberg Leuven. Was erg interessant. Ik ben er veel te weten gekomen en ik raad het iedereen aan Mijn ventje is trouwens ook meegeweest!
Heej! ik ben toevallig vorige week in Monster geweest (ook van Careyn) Het was op zich wel interessant (wel een lange avond, met die warmte tot 10 uur op zitten letten...) maar als je je eigen een beetje goed inleest op internet weet je 95% al wel.... Maar voor die overige 5% zou ik zeggen: Gewoon doen! Groetjes!
ik heb het ook gedaan en vond het erg nuttig. er is veel verteld dat wel. het zou lekker zijn als we de hele presentatie op papier gekregen hadden. maar op zich veel dingen die ik nog niet wist. voelde me alleen totaal niet op mijn gemak tussen al die veel dikkere buiken
Ja de enige andere optie die nog vrij was, was half oktober. Dat is zeg maar 3-4 weken voor de bevalling. Ehhh, doe maar niet Is het trouwens gek als ik mijn moeder meeneem? Ik kan er niet komen met de auto (lukt niet om zelfstandig te rijden) en met de tram zie ik niet zitten 's avonds terug.