Jillian Michaels 30 day shred

Discussie in 'De lounge' gestart door Fas30, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeft hier iemand ervaring mee?
    Het lijkt mij wel wat om zoiets thuis te volgen via you tube. Je hoeft er niet voor weg, geen oppas regelen en toch bewegen. Maar ik ben 0,0 gewend qua sport dus heb echt de conditie van een tros bananen. Is het dan wel goed om vanuit niks naar iedere dag sporten te gaan of kan ik het dan beter opbouwen met om de dag ofzo?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Nou ik sport wel wat maar ik kon na 3dgn 30days niet meer lopen van de spierpijn haha..

3. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ik doe ook al een tijdje 30 Days Shred maar ook echt niet elke dag.. Meestal twee tot drie keer in de week. Ik vind level 2 en 3 behoorlijk zwaar en doe deze ook niet elke week, doe vaker level 1.

Ik denk niet dat het slecht is om elke dag te gaan sporten, het is maar een half uur maar wel heel intensief! Ik denk dat je een goede warming up moet doen en er zit een kleine cooling down bij de les.
    Misschien dat je deze wat uitgebreider kan doen?

Je hebt ook gewichtjes nodig, ik heb deze ook niet maar gebruik hiervoor twee volle waterflesjes van 0,3 l.

Succes!

Enne, die spierpijn komt mij ook heel bekend voor..:)

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Er is hier een hele tijd terug ook een topic over geweest. Ik weet niet hoe je dat topic kopieerd hierin maar misschien vind je daarin wat tips.

Ik vind het heel zwaar en oersaai. Je moet 10 dagen 1 sessie doen dan 10 dagen 2e sessie en daarna 10 dagen 3e sessie. Gaat echt vervelen vind ik. Helpt natuurlijk wel maar tis echt heel zwaar. Zeker als je niet veel sport. Ik heb ook veel last van chronische pijn in mn knieën en 30 days was dus hel voor mn knieën.

Ik wou dat ik t kon want t zal echt wel resultaat geven, als je er ook gezond bij eet, maar t was niks voor mij.

5. Fas30

Fas30 Bekend lid

18 jun 2012
    841
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb even gezocht en heb er idd een topic over gevonden. :)

Deel Deze Pagina