Sorry als ik aanvallend overkomt,is niet de bedoeling.Ik vind het leuk om een tutje te zijn (al is het beeld van een tutje voor iedereen verschillend geloof ik want ik loop niet op hoge hakken,heb geen prada ga gewoon naar C&A en Miss Etam en sta ook niet heel de dag voor de spiegel) maar ben absoluut geen opervlakkige,leeghoofdige troela ofzo,jij begint dat de meeste mensen hier wel een heel laag IQ moeten hebben,die opmerking vind ik raar en complete onzin vooral omdat dat er totaal niks mee heeft te maken.
Ik vind het van opervlakkigheid getuigen als je een ander als oppervlakkig bestempeld. Alsof interesse in persoonlijke uiterlijke verzorging meedraagt aan het feit of iemand wel of niet dieper nadenkt over bepaalde dingen....Vind ik eerlijk gezegd nogal kort door de bocht. Geloof me, ik denk over veels teveel dingen, te diep na. Ik vind het voor mezelf prettig als ik gedouched, leuk gekleed en met een eenvoudig oogmake-upje door het leven ga. Dan voel ik me beter en straal ik dat uit. De hoop op vrouwelijkheid opgeven vind ik eeuwig zonde Maar ik zal iemand die dat minder belangrijk vindt, er ook niet op veroordelen.
wat een gezellig topic. Ik ga ook even een antwoord erop geven sommige dagen heb ik een laag IQ dan ben ik zo moe en doe ik snel door me haren kamen en snel mijn kleren aan en gelukkig heb ik waterproof make up die niet uitloopt dus zier er wel fris uit(heb hem dus nog op van de dag ervoor) En de rest van de dagen heb ik een hoog IQ en doe ik echt alles tot in de puntjes. de kinderen lopen altijd als fotomodeletjes erbij haha Vaak krijg ik wel eens de opmerking: gaan ze naar een feestje vanavond haha sorry ik vond het gewoon grappig dat er een hele discussie komt over IQ's en tutjes en slonsjes
Dit ondewrstaande artikel zegt alles al Zat het toevallig daarnet online te lezen ... en past hier perfect. Sorry voor iedereen die zich hier weer voor het hoofd gestoten door voelt ! Maar zo denk ik er ook over.. Het artikel zegt echt alles wat er gezegd kan worden... Slons-O-Mama Geplaatst op: 26 juli 2009 door supersanne Ik ben een echte Slons-o-Mama, of zoals Oprah dat wel eens noemt, een schlumpadinka. Iemand die eigenlijk niet zo goed meer voor haar zelf zorgt als dat ze vroeger eigenlijk deed, toen ze nog jong(er) was en nog geen kids had en een niet zo uitgeleefd figuur van alle zwangerschapskilo's.....die er ook na een tijd sonja bakkeren er eerst wel weer een beetje afgingen, maar er nu weer allemaal bij zijn gekomen. En die niet om 8 uur 's avonds al in haar niet al te charmante uitgeleefde oma pyama op de bank zit en zo een romantisch onderonsje met haar man wel kan vergeten. Ik wil het wel hoor, mooi zijn, er leuk uitzien, weer eens nagefloten worden op straat, weer sexy zijn voor mijn liefje, maar om een of andere reden lukt het me niet zo. Mijn haar zit al jaren hetzelfde, draag te lang dezelfde kleren, die er dan niet meer uitzien of soms al beschadigd zijn en ook in mijn make-up zit geen verandering, op een ander (goedkoop merk) na en waarom? ja waarom is de grote vraag, vast omdat ik gewoon een Slons-O-Mama ben....... Schlumpadinka schlumpadinka ofwel Slons-O-Mama is iemand die geen tijd, aandacht meer aan haar zelf besteed, niet omdat ze het niet wil, maar omdat het er in slijt, ze weet eigenlijk wel beter, maar weet niet meer hoe ze moet veranderen en heeft echt dringend hulp nodig bij het ondergaan van een metamorfose om van een slons weer in een babe te veranderen ZO....
Ik doe haast nooit make-up. Soms wel als ik er zin in heb. Soms zou ik dat wel willen. En op zich kan dat ook wel. Moet ik me gewoon zelf echt toe zetten. Maar weet je wat ik wel altijd vreselijk vind? Mijn nagels bijhouden. Ik bedoel dan: mooi knippen, vijltje, nagellakje. Vaak mislukt het bij mij en dan haal ik uit frustratie de hele boel er maar weer af. En ik vind nagellak bij mij vaak toch wel ordinair staan, vind uberhaupt ook dat ik geen mooie nagels heb. Altijd velletjes en lelijke onregelmatige nagelriemen. Daar kan ik soms best van balen.
Hier nog een ander soort mama.... Slons in the morning, trutje in the.... euh..almost afternoon Even uitleg: Op de dagen dat ik werk ( 3 in de week ) ga ik altijd verzorgd de deur uit. Maar zorg ik ook in mijn eentje dat mijn twee liefies gewassen, netjes aangekleed, haartjes gedaan en met ontbijt in hun maagjes bij de oppas afgeleverd worden. En ik vind dat iedere werkdag weer een uitdaging, dat mogen jullie best weten. Op mijn twee vrije dagen gaat mijn dochter de ochtenden naar de psz. En dan wil ik toch een beetje rustig opstarten. Dus was/kleed leuk/voeder ik mijn dochter en hijs mezelf en mijn zoon in de eerste de beste spijkerbroek die ik tegenkom (wel allebei een eigen broek he?). Mijn dochter staat er dan netjes bij, maar bij mijzelf staat mijn haar bijna nog in de nachtstand en make up is ver te zoeken. Maar dan.... ben ik lekker thuis, badder ik mijn zoon en ga ik zelf uitgebreid douchen en trutten als mijn zoontje op bed een slaapje doet. Heerlijk vind ik dat, lekker de tijd en niet dat gehaast van de werkdagen. Dus, de moeders die mij bij de psz zien, zien eerst een slons en een paar uurtjes later een trutje, haha!
Ik maak me normaal elke dag op. Maar nu zit ik heerlijk na het douchen weer in mijn pyama op de bank. Heerlijk, even een dagje slonzen.