Tja, ik val tussen tutje en onverzorgde croc's mama in denk ik.. Het ligt aan mijn bui en dag, de ene dag loop ik heerlijk in mijn Nike traningsbroek (Niet Oversized) en Nike's sportschoenen (of croc's haha) en de andere dag heb ik mijn Uggs aan met legging, haren opgestoken (ja ze zijn nog lang, net als voordat ik mama was) met mooie tuniek. Wat betreft make up, ik heb vrijwel elke dag mascara en oogpotlood op, en af en toe trek ik alle registers open...maar goed ik was ook al zo voor mijn kindje... Ik heb niet bepaald een enig maatje (mt46) maar ik ben wie ik ben, doe t er maar mee.. Ik word af en toe ook zo moe van die schoolmama's, die staan nog te beppen terwijl ik mijn zoontje al gedropt heb, thuis ben geweest, de hond heb uitgelaten en naar de winkel fiets, en ja dan staan ze er dus nog...dat vind ik nou vervelend!!
oh oh en ik loop dal de hele dag in me pyama broek, me me sloeber shirt erop en me haar niet over te spreken zit nog in de vlecht waarmee ik heb geslapen. Foei ik ben een sloeber
Hier nog een tutje! S'morgens eerst lekker wassen ( douche s'avonds) Crème op, haren met de stijltang.. Make-up op.. Kleren aan en tandepoetsen en natuurlijk een lekker luchtje.. 15-20 minuutjes.. Voel me wel meteen een stuk meer vrouw..
ik tut me zelf nog steeds wat op, maar niet meer zoals vroeger. dan kon ik lang voor de spiegel staan en nadenken wat doe ik met mijn haar... leuk een x invlechten..jah duurt een half uur :d heb ik nu geen zin meer in met een jammerende kleine aan mijn been ps ik werk full time en voor het werk ga ik me nu ook weer niet zo hard optutten. in het weekend wel, lekker sochtends in bad, maskertje op lekker je haar droogblazen en 20x van kapsel verranderen. uitgebreid opmaken (normaal alleen eyeliner) en dan komt er al eens een foundation en mascara en een blush enzo aan de pas... maar als ik gewoon moet werken is het mijn haar in een staart en beetje eyeliner, tanden poetsen en that's it..
Haha, hier ook een tutje dan maar.. Ik douche savonds zodat ik sochtends meer tijd heb! Ik doe elke ochtend kleertjes aan, mascara op, haartjes ff stylen en dan ben ik weer vrouw!!! Ik voel me lekkerder als ik gewoon mezelf ben, en voor mij is dat met mooi lang haar, mascara op en leuke kleding aan. En als dat voor een ander niet zo is, ook goed. Maar ik denk dat TS bedoeld dat sommige vrouwen dit wel allemaal deden voor er kindjes kwamen en daarna ineens niet meer.. degenen die dat nooit deden die verslonzen niet, die vindn dat gewoon minder belangrijk!!
Moet zeggen dat ik er wel altijd perfect gemake upt en gestyled de deur uit wil, maar dit lukt me de laatste tijd niet altijd meer. 2 kids en zwanger zijn werkt niet lekker op mijn wakker worden en tijd over hebben 's morgens om uitgebreid voor de spiegel te staan. En soms heb ik ook geen zin om weer mezelf vol te kalken met make up. Maar als ik niet zwanger ben dan ga ik wel altijd met make up de deur uit! En ik vind ook wel dat ik er leuk uit zie, maar goed daar is een ander niet voor om te oordelen vind ik, zolang ik maar lekker in mijn vel zit. Zelfde als de vrouwen die volgens de andere moeder zichzelf maar verslonzen, dat is haar mening, maar misschien zien die vrouwen dat zelf wel helemaal niet zo!
Als ik weet dat ik ergens heen ga, dan doe ik wel even wat make up op, en me haar goed in model. Als ik de hele dag thuis ben, of alleen ff snel naar de supermarkt moet, dan doe ik dit ook wel zonder make-up. Qua kleding...is het wel anders dan voor de zwangerschap. Ik kan gewoon niet alles meer aan hebben door mijn buikje. Maar in een joggingbroek naar buiten....dat gebeurt me niet.
ik snap niet wat er tegen kort haar is. Toen ik lang haar had zag ik er onverzorgder uit als nu met kort haar. Nu moet ik meer aan mijn haar doen. Lang haar is een stuk makkelijker hoor.
niet echt erg aardig van haar dat ze dit zo zegt tegen je... ik doe ook altijd elke ochtend lekker douche en heerlijk mezelf optutten lekker wat make up en leuke kleding aan dat heet jezelf verzorgen en dat heeft niks met dat je een tut bent ofzo.. ze zal wel jaloers zijn meis heb je daar is naar gekeken hi hi.. sommige mensen weten niet eens wat ze nu zeggen.... niks van aantrekken hoor en je lekker verzorge zo als jij dat lekker wilt doen..
@Suus, ik denk dat jij qua verzorgdheid en hygiene verzorgder bent dan ik met al mijn foudation en verstopte poriën... Ik vrees nu al voor de dag dat ik ons Julien van school moet gaan halen hier in het limburgse dorp. Als ik hier een blik op het schoolplein werp denk ik dat ik er niet helemaal tussen pas met mijn pumps, make-up en nagels.... Het maakt mij niets uit wat andere mensen doen maar wat mij juist opvalt is dat moeders die er leuk en verzorgd uitzien geen kritiek hebben op de dames met papagaaienkleurige kuiven, kleding in maat glasbak en een ontplofte mol tussen de dijen. Andersom is dat helaas wel het geval. Wat daar de reden van is....
Hier ook altijd netjes opgemaakt hoor Elke ochtend of ik nou naar mijn werk moet of niet. Alles komt er aan te pas. Haartjes worden 1x per maand geverfd etc etc, Vraag me trouwens wel af hoe alle "tutjes" er hier uitzien en wat iedereen onder tutje verstaat. Kunnen we geen foto's bijvoegen
Hahah...rotopmerking? Ik vind het een compliment hoor, dat jij er altijd netjes en verzorgd bij loopt. Dat sommige dat niet belangrijk vinden moeten ze zelf weten (ik noem ze "moekes"). Ikzelf loop er niet altijd naar de laatste mode bij maar ben in elk geval aangekleed als ik de straat op ga Dat kan ik van sommige vrouwen echt niet zeggen. Veel te grote winterjas, pofbroek, lange vette haren (of heel kort en dan vervolgens niet in model)....nee, dan maar een tutje toch
Ik hecht veel waarde aan uiterlijke verzorging! Ik zal dan ook nooit de deur uit gaan zonder leuke make-up en een verzorgd kapsel. Ik besteed er MINSTENS een half uur aan voordat ik de deur uit ga. (zonder douchen en haren drogen enzo) Ik doe het meestal terwijl ons zoontje speelt in de box. Ik vind het gewoon fijn om er verzorgd uit te zien, dat half uurtje maak ik daar tijd voor.
ik maak me ook elke dag op, normale kleding aan, zeker als ik de deur uit ga. Als ik echt een lekkere hangdag heb, dan kan het wel gebeuren dat ik in me jogingbroek op de bank zit, maar wel altijd ff een make-up op en me haar gedaan. 2x id week stijl ik me haar met de tang. Dus de volgende ochtend hoe ik alleen ff te kammen en wat haarspray, of ik gooi het in een staart met een diadeem erbij. Of gewoon opsteken. Maar slons nee, een jogingbroek dag, jawel hoor, alleen niet de deur uit ermee (behalve als ik de hondjes ff een plas laat doen of een pak melk haal, dan ga ik me niet omkleden
Deed voor mijn bevalling al niet veel aan mijn uiterlijk. En nu ook niet. 'sochtends gooi ik een plons water in mijn gezicht, trek een borstel met haarspray door mijn haar en gaan. Heb jaren terug wel make up gedragen, maar heb er nu geen zin en tijd meer voor
Wow wat een reacties! haha! Ten eerste zei ik in één van mijn laatste post groetjes, TUTJE. Dit was een grapje... Ze zei letterlijk tutje. (dat is niet erg) Daar weer achter kwam het verhaal dat moeders wie dat doen zelfingenomen waren. Ik zei dat IK er wel 15-20 min tijd voor inplan. (das wel lang, maar ik heb dat nodig met krullend haar) Ik kan echt wel tegen het woordje, tutje. Maar wat daar achter aan uitkwam ging me veel te ver. Ik was benieuwd naar de reacties.. en moet je kijken wat een verschillende meningen. Ik val mensen niet aan wie het niet doen/willen. Maar ga dan niet zeggen tutje en dat ik zelfingenomen ben. Heb het zojuist aan mijn man verteld. die lag dubbel van het lachen.. dat ik me hier druk om maak! Hetzelfde een aantal weken geleden. Ik heb maar 34-36. Die vrouw zei toen: ,, Je mag wel een speklap bij mij komen eten'' Of... meid... eet eens wat meer. Het is altijd hetzelfde met haar. Of ze weet gewoon dat ik het me aantrek.
jaloers! en hoezo geen tijd? ik sta ook gewoon een half uur eerder op dan nodig om op mijn gemak te douchen.. haren fohnen.. en make-up op doen? dat zou die moeder toch ook kunnen doen.