Een rotopmerking van een moeder....

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    het tocht hier :D

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Benen dicht dan :D

Dames, het was me een genoegen maar ik ga in een oud en verlept shirt naast mijn man kruipen ;)

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Slaap lekker!

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Weltrusten dames...
    ik ga ook slapen!

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38

wauw, superwoman 8)

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Geloof ik best want als je altijd zo zelfverzekerd bent dan ben je sowieso altijd mooi, wat je ook aan hebt ;)

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

LOOOOOOL!!!!

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik er voor mn man mooi uit zou moeten zien? Zie er veel liever mooi uit voor mezelf. En als het goed is vind mijn man dat dan OOK mooi.
    ;)
    En ik ben een van die vrouwen die 20 kilo te zwaar weegt (al ziet het er niet zo dramatisch uit als het nu klinkt) Dat komt niet door verwaarlozing maar door medicijnen.
    Alsjeblieft denk er eens aan dat sommige vrouwen niets aan die kilotjes teveel kunnen doen. Net zoals de tante van mn 2 zoontjes. Zij heeft een schildklier aandoening en weegt 150 kg. Echt niet uit vrije keuze hoor!

Nouja dat waren twee puntjes die me erg opvielen in al die dingetjes die ik hier las.
    En Bossi333 jij slaat de spijker op zn kop hoor ;)

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Whahaha. :D
    Ik vind jou altijd zo'n humor hebben!

Nu even ontopic:
    Sommige opmerkingen vind ik ook kort door de bocht hoor.
    Hetzelfde als een collega op het personeelsfeest afgelopen zaterdag: "Wow, jij bent wel veel aangekomen zeg!"
    Of ik dat zelf niet weet. ;)
    Tja, die zwangerschapskilo's zijn er nog láng niet af, en dat zal nog wel even duren, want ik heb totaal geen motivatie om te gaan lijnen.
    Ik ben altijd al wel iets te dik geweest, en voor onze bruiloft ben ik heel veel afgevallen, en woog ik uiteindelijk 68 kilo. Voor de zwangerschap alweer 78, en nu 81 kilo. Ach jaaa, niet iedereen is het gegeven om een snelle stofwisseling te hebben. ;)

9. 40plusmama

Dank je:D

10. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Haha heerlijk topic:D
    Ik ga nooit de deur uit zonder een make-upje, maar thuis (vaak op zondag en 's avonds) kan ik zeker lekker in een joggingbroek en mijn net-uit-bed-smoel-rondlopen hoor. De rest van de week ben ik er vroeg uit en zorg ik dat ik er fris en fruitig uit zie:) Dan voel ik me toch het lekkerst als ik de deur uit ga;)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    Ik snap niet helemaal wat je bedoelt eerlijk gezegd met je eerste zin? Ik bedoelde mijn berichtje helemaal niet lullig ofzo. Wilde alleen aangeven dat ik make up niet nodig vind. Wil je nou zeggen dat ik minder verzorgd ben omdat ik geen foundation ed gebruik? Of dat ik zoiets wilde zeggen? Sorry, maar snap het niet helemaal. Ik wilde alleen maar zeggen dat ik het niet belangrijk vind en dat iedereen het lekker zelf moet weten. Ik heb helemaal geen commentaar op tutjes, maar in dit topic is het juist andersom.

Of wil je zeggen dat omdat ik geen make up gebruik ook minder hygienisch ben? Anyway, ik vat het niet.

12. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Ik vind het trouwens wel belangrijk om er voor mijn man mooi uit te zien. Dat betekent niet dat ik nooit eens een joggingbroek aanheb of mijn haren in een simpele staart. Tuurlijk, dat doe ik ook en ook draag ik soms geen make-up. Maar ik weet bijvoorbeeld dat mijn man kort haar (echt kort) gewoon niet mooi vindt. Nou dan zal ik dat ook niet doen. Ik wil ook niet dat hij zijn haar afscheert of zo. Allebei een beetje moeite blijven doen vind ik niet meer dan normaal.
    Ik snap dan ook niet zo goed dat je van die vrouwen hebt die totaal verslonzen, en dan ook nog boos zijn als hun man naar een ander kijkt. Dat is toch logisch dan of niet?!

(ik hoop trouwens niet dat ik iemand beledig of zo:))

13. miffy11

miffy11 Niet meer actief

qua haar en make-up ben ik hetzelfde als voorheen, qua kleding misschien wat minder, maar dat komt alleen omdat we nu gewoon minder te besteden hebben. maar als ik iets koop, dan nog wel gewoon bij de winkels waar ik voorheen ook kwam, ik ga niet meteen naar de oma-winkels hoor!

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wat me opvalt, is dat iedereen zo verontschuldigend reageert...

Je doet toch gewoon waar je je goed bij voelt? Met make-up, zonder make-up, met joggingbroek of haren netjes in de lak, 't maakt uiteindelijk denk ik niet zoveel uit, zo lang je maar goed in je vel zit!

15. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    ik ga nooit zonder mijn haar te doen en make up de deur uit hoor!
    ben daar in 5 á 10 minuten mee klaar, dus zo gebeurd :)
    vind het geen excuus dat je daar geen tijd meer voor hebt als je kinderen hebt..
    snap best dat je dan andere prioriteiten krijgt-hebt maar geen tijd is niet waar denk ik...

en je hoeft geen tutje te zijn als je een beetje make up op doet en je haar in model brengt toch?!

16. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    helemaal mee eens!

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb een baby van bijna 4 maanden en ik heb nog NOOIT een dag gehad dat ik geen tijd had voor mezelf.

Sorry, maar als ik zo om me heen kijk vind ik dat veel moeders hun uiterlijk verwaarlozen en nog net niet de kleding van hun mannen dragen!

Ik ben wel een tutje en ik hou van fashion!! En van make-up en ik zorg dat mijn haren elke dag tiptop zitten.

Moeders die zeggen er geen tijd voor te hebben.... daar geloof ik niet zo in. Dan heb je ook geen tijd om naar de wc te gaan, te douchen en te eten, zeker?!

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Suus, je vat het verkeerd op ik bedoelde het juist goed. Maar dat heb je vaak als je iets schrijft en niet zegt.
    Jij zei in je vorige berichtje "jullie zllen mij wel zo' n onverzorgde muts vinden" ofzoiets. Maar dat vind ik juist helemaal niet als iemand zich lekker wast en s' morgens GEEN make up op doet.

Ik wilde hiermee zeggen dat jij dus schoner bent als ik omdat ik mijn poriën dichtstop met foundation en make up en jij dus niet.

Daarbij zou ik er een moord voor doen om er zonder make up mooi uit te zien. ;)

Niet lullig bedoelt dus.

19. 40plusmama

Dus als moeder en vrouw ben je verplicht om je op te maken elke dag en je haar te doen?

Ik lach me rot hier :D

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Dees ik lach met je mee.

Uiterlijk is wel leuk maar moet zeker niet belangrijk gaan worden.

Als je alleen mooi voor je man bent als je make up op hebt dan denk ik dat er toch iets scheef zit.

Deel Deze Pagina