Zucht....we zoeken een naam voor onze 3de dochter. We hadden de naam Isabel, maar die vindt manlief niet zo leuk als eerste naam. Isa kan niet, omdat de dochter van een vriendin zo heet. Nou zitten we te stoeien met de namen: -Lize -Liz -Lizzie Welke is nou het leukste? Of wie weet een naam in deze strekking? Het liefst wel een naam met een -s klank.
Zeker weten Liz! Ons dochtertje heet ook Liz Ik ben nog altijd ontzettend blij met haar naam en hebben veel leuke reacties gehad.
Lize of Liz Lize is iets lieviger, Liz iets volwassener maar allebei hele leuke namen! Lizzie vind ik persoonlijk iets minder leuk, maar niet stom ofzo
Liz, of anders Elize en zelf afkorten naar Liz. Lizzie vind ik niet leuk voor een volwassenen en Lize niet zo vlot. Andere namen met -s klank: Alexis Cesca Ise Loïs Suus/Suze Tess(a)
Als je de S klank zoekt dan heb je toch niks aan Lize en Lizzie? Dat wordt hier iig uitgesproken als Lieze en Lizzie, dus echt met z Dan zou je op Liz uitkomen. Vind ik erg leuk en past eigenlijk bij elk type meisje. Als je een wat stoerder typje krijgt past t goed, maar een lekker tutje ook
Vind Liz het leukst, anders Lize (of mss Lise) Lizzie vind ik meer een koosnaampje voor die bovenstaande namen.
We zijn er nog steeds niet uit,haha! Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken! Lizzie,Lizzy wordt het in ieder geval niet. Voor een klein meisje is het leuk, maar als je volwassen bent lijkt het me een stuk minder leuk om zo te heten.