Wie heeft er nog ideeën voor een leuke Turkse jongensnaam?? Vind t erg moeilijk We houden van een moderne, krachtige en korte naam. Onze favo's: Emir Koray Cinar (spreek je uit als tjenar) Güney Aydin (spreek je uit als aydun) Mijn favoriete is Koray!
Emir is mooi! Nog mooier vind ik Emre Andere ideetjes: Altan Arda Arslan, Aslan Asil Barış Bayram Can Cem, Cemil Cengiz Demir Deniz Derya Devrim Ediz Emin Ender Engin Enver Erdem Erkin Eser Evren Fahri Ferit, Firat Hakan Halil Haluk Hayri Ihsan Ilhan Ilkay Kaan Kadir Kagan Mahzun Mazhar Mert Metin Onur Orhan Ozan Özgür Semih Serhan, Serkan Serhat Soner Taner Taylan Toygar Ümit, Umut Volkan Yalcin Yavuz Yigit Yildirim Yilmaz Zeki
Ik hou ook heel erg van korte en krachtige namen en wij hebben ons zoontje Cem genoemd. Vind Koray ook een mooie naam! Wij wilden vooral een naam die voor mijn familie (Nederlands) ook makkelijk uit te spreken is. Vond het ook super moeilijk dus veel succes met kiezen!
Vind t ook zo moeilijk om te kiezen haha....aydin is ook erg mooi maar zo heet een van zijn broers al dus die zal denk ik afvallen. En ik ken in mijn omgeving al veel Cem's en Emre's dus dat zal t ook niet worden...maar vind die ook wel mooi hoor @7michelle7: thanks voor de lijst ik zal hem eens doornemen staan er erg veel in zie ik
Collega heeft een zoon die heet Kaan! Ik vind het zo leuk. Kan goed als turkse naam in Nederland. Emir vindt ik wel oke de rest niet
Ik vind Sinan erg mooi!!! Heb die naam zelfs al eens ooit laten vallen voor ik zwanger was als potentiële naam mocht ik ooit een zoontje krijgen, maar kreeg daar toen nog al veel commentaar op omdat noch ik, noch de papa Turkse achtergrond hebben ... Vind dat eigenlijk diep vanbinnen nog altijd best jammer... :x