Wat lief van dr! Fijn dat er toch nog wel hele lieve schoonmoeders zijn Mijn schoonmoeder is ook echt een schat!
Geweldig zo'n schoonmoeder! Die van mij loopt ook echt voor mij een mijl verder, om het zo maar te noemen. laatste keer dat ze een weekje buitenland was geweest had ze voor mij een souvenir meegenomen, maar niet voor me vriend, je had zijn gezicht moeten zien! verder qua schoonmaken moet je soms gewoon bezem of dwijl uit d'r handen pakken, anders houd ze niet op
Wat lief van haar! Hier helaas geen hulp aangeboden gekregen qua huishouden sinds ik 3 weken in het gips zit. Hopelijk snel loopgips zodat ik het zelf weer kan doen.
Wat ontzettend lief Hier ook zo'n lieve schoonmoeder Al is die van mij niet bepaald poetserig, zij heeft weer andere positieve punten.
Mijn moeder is ook geen poetser en mijn schoonmoeder wel. Dus heerlijk dat schoonmoeder dit voor me wil doen en mijn moeder schakel ik in op andere gebieden.
Heerlijk zo'n schoonmoeder, ik heb zelf ook een geweldige schoonmoeder die zulke dingen ook voor ons zou doen als het nodig is. Erg fijn en ik beschouw ze dan ook bijna als mijn eigen ouders.
Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees! Hier ook een top schoonmoeder! Ze zijn momenteel elk weekend bij ons ivm verbouwing, en elk weekend doet de de huishouding, de was, de kleine etc. En ohh dat merk ik zo erg! Ik heb zwangerschapsischias, en verga elke dag van de pijn.. kan nog geen 10 min. Stofzuigen, maar oh wat is dat dan een verademing als het huishouden weer gedaan is! Ze zijn net 10 dagen geweest, en oh wat was dat heerlijk! Lekker ervan genieten!!