Een schroef in de Andijvie

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Vandaag zaten we heerlijk te genieten van een pannetje stamppot rauwe andijvie. Tot mijn man ineens keihard op iets hards bijt. Blijkt het gewoon een schroef te zijn. Met verf er op en al! :$ Nou heeft ie dus een zere kies!

Alleen staat er geen adres op het zakje andijvie. Kan ik hiermee bij de winkel terecht? Want ik denk dat het wel handig is dat ze weten dat er blijkbaar schroeven in hun andijvie zitten ;)

Hebben jullie zoiets wel eens gehad? En ook gemeld bij de winkel?

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik zou inderdaad naar de winkel gaan ! Dat kan echt niet!

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

ieuw! ik heb vanavond ook nog andijvie op...
    Zeker terug gaan naar de winkel en er melding van maken!

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik heb het gelukkig nog nooit gehad maar zou wel terug gaan, hoor.
    Moet je vragen of ze voortaan een tandartsverzekering bij de andijvie doen;)

5. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Wist wel dat er aardig wat ijzer in andijvie zit, maar dit is dan toch wel weer een beetje teveel van het goede...:D

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gewoon terug gaan naar de winkel. en hoe lullig ook... het kan nu eenmaal gebeuren dat er een schroefje ligt op het land en deze in de fabriek er tussen door floept

7. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Maar even een vraagje was je niet voor dat je het in de pan gooit?

8. danip

danip Niet meer actief

Nee, het was gesneden andijvie en er staat op het zakje "gewassen en geschikt voor direct gebruik" ;)

9. danip

danip Niet meer actief

En ik begrijp best dat dit kan gebeuren en ze er niet voor de grap schroeven instoppen ;) Maar denk dat ze het wel zouden willen weten. Alleen ik ga nooit met iets terug naar de winkel haha. Voel me dan zo'n ouwe zeikerd ;)

10. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Ik was het eigenlijk altijd wel. Maar inderdaad ik zou het wel zeggen.

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.066
    3.859
    113
    Dat hoort niet zomaar te kunnen, er zijn strenge wetten voor voedingsmiddelen. De voedingsmiddelen gaan vaak gewoon op een lopende band met een metaaldetector en wanneer er zoiets gedetecteerd wordt, slaat dat ding alarm of wordt het betreffende product of deel waar een metalen voorwerpje of stukje is gevonden automatisch weggeschoven.
    Daarom dragen ze ook speciale pleisters die door de metaaldetector worden gezien. Op die manier kun je ook niet hebben dat er bijv. een pleister van iemands hand valt en in de voedingsmiddelen wordt verwerkt.

Ik zou zeker terug gaan naar de winkel.

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Gewoon melden
    Zo had ik laatst een stuk hard plastic in een blik erwtensoep van de lidl.
    Heb het hoofdkantoor gebeld en een melding gedaan en gezegd dat ik blij was dat mijn zoontje van 2 niet toevallig het stukje in zijn mondje had,maar ik diegene was die het in haar mond had

2 weken later kreeg ik een brief van de lidl met een tegoedbon van 5 euro

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik at eens andijvie in onze personeelskantine (kantine van een ziekenhuis). Zat er een kakkerlak in!!!
    Ik wist niet wat ik zag!!!
    Verder zijn de nederlandse ziekenhuizen super-hygienisch hoor ;)

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuk is het niet en het hoort ook niet.

maar mischien is het wel een schroefje van de verpakkings band. kan natuurlijk ook dat het van een machiene is af gebroken

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat bedoelde ik dus ook. onverhoopt kan er toch altijd iets misgaan.

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    KAkkerlakken en schroeven..
    IEuw!!!!

Maar ik zou dus ook gewoon terug gaan hoor! Dit moet niet kunnen!

17. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Zo hoort het te gaan. maar mischien einde van de dag dat ding gaat af iemand denkt shit heb ik weer, laat maar gaan hoor ze vinden de schroef vanzelf, hahah.

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja toch melden, dan kunnen ze al die zakken eruit halen! mocht er dan iemand ook zn kies breken of erin blijven hangen zijn ze wel fout... volgens mij moeten ze dan alles eruit halen ter voorkoming van.....

19. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik zou wel even mee terug gaan, dan kan de supermarkt het even melden aan de producten.

Ook bizar tijdens mijn koksopleiding hadden we een keer in een grote bak gehakt een boor (als in boormachine boor) gevonden, gelukkig was dit gebruikt voor ons eigen eten en niet voor de gasten, maar ineens had een van mn klasgenoten een boor in zn lasagne

20. danip

danip Niet meer actief

Thanx voor de reacties, ik ga vanavond even terug met het zakje en de schroef. Voor hetzelfde zit de rest van de machine bij iemand anders in de zak andijvie :D

Ik heb trouwens wel eens meegemaakt toen ik nog in een supermarkt werkte dat er een klant terug kwam met een bakje vleessalade. Daar zat een grote koeienkies in :$ Zo'n hele grote tand... ieuw!

Deel Deze Pagina