Een schroef in de Andijvie

Discussie in 'De lounge' gestart door danip, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik heb zelf in een supermarkt gewerkt en geloof me, het enige wat ze misschien doen is een nieuw pakje andijvie meegeven, meer kunnen ze ook niks doen

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ah gatverdarrie :$ Ik moet dit topic niet lezen want ga over mijn nek zo

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Van welk merk was de andijvie? Ik zou zeker een brief/mail sturen en iig teruggaan naar de winkel.

Vroeger hebben wij een keer meegemaakt dat er een groot stuk glas half in de chocolade zat van een bounty. Dat stuk met wikkel hebben we opgestuurd met een brief erbij en op een doordeweekse avond werden we gebeld door de directeur van de Marsfabriek met zijn excuses, er was een raam gesprongen in de fabriek en alles is vernietigd maar deze was er dus net tussendoor geglipd. Een week later stond er een doos (maat verhuisdoos) op de stoep helemaal gevuld met alles wat ze bij Mars maken.

4. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    oeww lekker:p

5. danip

danip Niet meer actief

De andijvie was van de lidl. Ik ben er vanavond geweest, maar heb alleen een adres gekregen van de leverancier. Daar moest ik de zak, en de schroef naartoe sturen. Dus dat ga ik morgen maar even doen.

En ze kunnen er misschien verder niks mee, maar het lijkt mij dat zo'n bedrijf het wel wil weten.

6. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Mijn vriend werkt in een groente productiebedrijf en hij zegt dat je echt langs de supermarkt moet gaan om het door te geven. De productiebedrijf in kwestie wilt dit soort dingen wel weten.
    Was het van de AH?

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Herstel; van de LIDL, ik lees het hierboven.

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou het inderdaad ook even melden. Bij de grote producenten krijg je volgens mij vaak een goedmakertje in de vorm van een pakketje. Ik had ooit eens een stuk touw in een liga koek, ik kreeg toen ook een flink pakket met allerlei koeken van ze.

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    MIJN GOD ik bescheur het hier hahaha

OOOOH zit je ook raar te kijken haha

10. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Koeienoog zal het niet geweest zijn. Ten eerste gaat er kippenvlees in een frikandel en ten tweede is een koeienoog groter als de diameter van een frikandel.

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

Je zou bijna zelf een stuk glas erin stoppen en opsturen:p

Deel Deze Pagina