Nu weet ik niet of ik het goed begrepen heb maar die vader, heeft die (een) kind(eren) waar jij les aan geeft? Want dan lijkt me toch dat je een telefoonnummer hebt van de ouders, en zo mogelijk ook een mobiel nummer? Dan kun je dat miss vergelijken en als dan blijkt dat het die vader is, kun je altijd nog de schoolleiding inschakelen, of er in elk geval melding van doen bij de schoolleiding. En ik zou verder ook niet meer reageren of mogelijke smsjes die je nog krijgt.
Wat een engerd! Goed dat je alle ouders verwijderd hebt, ik sta zelf ook voor de klas en accepteer niemand van de ouders of kinderen op Hyves. Het is belangrijk om werk en privé gescheiden te houden voor zover mogelijk. Je kan er alleen maar ellende van krijgen. Ik leg het ook altijd uit aan het begin van het schooljaar aan mijn groep 8: ik vind jullie hartstikke aardig, maar voel je niet beledigd als ik je niet accepteer op Hyves, want dat doe ik bij niemand van school. Snappen ze perfect.
brrrrrr ik zou mijn nummer afschermen en over een paar dagen bellen, kijken of hij het is... (dan weet hij niet dat t van jouw tel komt doordat je nummer anoniem is) en zoja, een betrouwbare collega hierover in vertrouwen nemen en vervolgens de vader erop aanspreken. Gewoon heel duidelijk zijn: joh, alles leuk en aardig, even goede vrienden, maar hier heb ik geen behoefte aan. Laten we het vriendelijk en professioneel houden, even goede vrienden. Dan heb je het zelf netjes en bij jezelf gehouden, en kan niemand je wat maken... sterkte ermee