Een sigaret gerookt...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Patri1982, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    En ik heb al drie keer overgegeven! Even mijn verhaal. Ik ben begonnen met roken toen ik 16 was. Toen mijn man en ik aan kinderen begonnen wilde ik stopte, maar dat lukte maar niet. Toen ik was begonnen met iui was ik gestopt. Dat resulteerde in een zwangerschap, maar ook een miskraam. Ik was toen gelijk weer begonnen met roken. Niet lang daarna spontaan zwanger geworden en gelijk weer gestopt. Dat was 5/2/13. Ik heb helemaal niet gerookt tot vanavond. Na de bevalling kwam de behoefte om te roken weer, maar ik probeerde de behoefte te negeren. Vanavond besloot ik om toch 1 sigaret te roken en ik heb het geweten. Ik ben misselijk, moet overgeven en ik ben zo duizilig. Dit doe ik noooooooit meer!!!!! Ik hoop dat dit een waarschuwing is voor andere vrouwen die aan het denken zijn om weer te gaan roken. Het is het vergif en je moet er veel voor doen om er aan te wennen. Echt niet waard...

2. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hahaha super herkenbaar!! Ik heb ook zo'n maand geleden één sigaretje gerookt (wijntje, gezelligheid..je kent het wel! ;)) en kon ook maar net me diner binnen houden. Ik heb me de hele avond zo verschrikkelijk beroerd gevoeld. Voor mij is het inderdaad ook helemaal klaar!! Ik rookte vanaf me 21ste (gezelligheidsroker) en ben nu 26 jaar. Niks aan meer..;)

3. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Oh dat herken ik helemaal hier ook zo.. Maar helaas toch weer begonnen.. Blijf volhouden!! Ik heb zo veel spijt.. Maar ja eigen schuld.

4. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Dat je daarna nog een sigaret hebt opgestoken mamakuh. Ik voel wel dat rusteloze gevoel van ik wil een sigaret, maar ik wil echt niet weer zo slecht voelen. Ik heb gekeken op internet en het was gewoon echt een nicotine overdosis. Wat nare dingen zijn het.

Deel Deze Pagina