Dag dames, Titel zegt het al. Maar welke is nou goed en is niet zo duur? We hebben de naam Aerosleep vaak horen vallen in ons omgeving, maar dat is voor ons iets te duur. Alhoewel nu tijdens de mama-mazzeldagen de evolutionpack 135 kost. Maar is het nou echt nodig? Hoe doen de Ikea matrassen het? En welke matrasbeschermer raden jullie aan? Graag zooooveeeel mogelijk tips en ervaringen Dank!
Ik heb een Ikea matras. Dochter slaapt er prima op en hij blijft mooi. Wij hebben er een molton overheen van Bambino en dan gewoon een hoeslaken.
Hier ook aerosleep matrasbeschermer (nog zeker tot dl nachtzindelijk is). Met een gewoon, stevig matras eronder.
Een gewoon matras met aerosleep topper en aerosleep hoeslaken is dus ook waar wij aan zitten te denken. Ik zie nu pas dat ik deze topic niet zo handig heb geplaatst hier. Heb een nieuwe geopend bij baby-uitzet. Dank voor de reacties
Het matras van de ikea is super, kost 40 euro. Matrashoes en beschermer (zonder plastic) heb ik van de wibra. Zo lang je het strak op kan maken is het goed.
Matras van het merk Candide maar is niet in Nl te verkrijgen volgens mij. Matrasbeschermer - gewone molton van de Hema!
Matras van Prenatal en gewoon een molton van kruidvat, trekpleister ofzo erbij en daarop een hoeslaken. Aerosleep hebben wij destijds ook naar gekeken maar is helemaal niet bewezen dat het beter is. Sterker nog, op moment dat je kindje eens op een ander matras slaapt kan dat problemen geven als het een aerosleep gewend is. Ik vind het daarbij ook zonde van het geld. Mijn zoon heeft een tijdje gehad dat hij smorgens nat was en dat is zelfs door z'n slaapzak en hoeslaken gegaan en nu zitten er dus vlekken in zijn matras. Koop gewoon een neiuwe als er een broertje/zusje komt
Matras van Ikea, Aerosleep matrasbeschermer van marktplaats. Die dingen kunnen nl op 60 graden in de was dus voor mij voldoende hygiënisch om tweedehands over te nemen. De matrasbeschermers van Aerosleep heb je op marktplaats tussen de 20 en 25 euro, mijn laatste was zelfs maar 15.
Ik heb aerosleep! Maar je inderdaad ook een ander matras nemen en alleen de topper en hoezen kopen. Moet zeggen vind het ideaal met een spuug baby
Wij hebben een koudschuim matras van ABZ. Die is ook heeft ook het Oko-tex keurmerk. Vrij van chemische stoffen. Wat ook handig is, dat er een badstoffen tijd omheen zit die je kan wassen en in de droger kan. Wij hadden dit matras in de wieg en nu ook in de Ledikant. Voor een groter bedje zal ik weer deze aanschaffen.
Hier een matras van de ikea en 1 van de leenbakker. De fenne geloof ik. Beide matrassen kwamen toen als beste uit de testen van de consumentenbond. Ze zijn beide rond de 35-40 euro. Daarover een goede molton a 5 euro en een hoeslaken. Aerosleep geloof ik niet in en is ook niet bewezen. Dure schijnveiligheid. Kindjes stikken niet in een matras en kunnen prima ademen. Vaak word er als reden genoemd dat het o zo handig is met spugen en verschonen. Dat matras schoon blijft, ding op 60 graden gewassen jan worden en snel droog is. Nou en?? Datzelfde bereik je ook met een molton a 5 euro die haal je eraf, kan net zo heet of heter gewassen worden en je legt er meteen een schone op en hoeft niet te wacjten tot hij droog is. Matrasje hier is nog hagelwit en aan de tweede ronde bezig. Ondanks de vele kotspartijen en de nodige lekkage's.
Wij hebben die van de ikea. Die kwam het beste uit de test van 2014 meen ik. Hij is niet duur. En we zijn er na 2 jaar nog altijd blij mee.