ik ben ff bij prenetal geweest en heb een slaapzakje van 90 die je met drukknoopjes naar 70 kan doen. en vroeg ook of 90 niet te lang was, maar zei zij dat dat niet uit maakt maar dat ik de rest niet bij het voeteneind erin mocht stoppen, want als hij zich steeds van buik naar rug draai hij zich zelf kan vast draaien. dus ben benieuwd hoe hij die slaapzak gaat vinden. heb het slaapzakje ff in de droger zitten en als lucas zijn laatste flesje krijgt, krijgt hij zijn nieuwe slaapzakje aan. dus ben benieuwd. liefs diane
ik heb bridgett vannacht voor t eerst laten slapen met alleen slaapzakje en lakentje. ik denk ik haal niet meteen alles weg. pyama aan zomerslaapzak aan voeteneind heel strak tussen t bed gedaan. en lakentje dubbel gedaan.en dan strak tot dr middel ingestopt. en was goedgegaan.ze gaat bij ons pas draaien als ze een poos wakker ligt.
lucas heeft vanacht voor het eerst in zijn slaapzakje geslapen met een pyama eronder en verder alleen een slaapzak en dat ging helemaal super. hij heeft geslapen zoals hij altijd deed. alsof hij niks anders gewent was echt super. ik doe verder geen lakentjes ofzo want ben bang dat hij dat lakentje over zijn hoofdje krijgt. daarom heb ik de dekentjes en lakentjes weg gehaald. want ik had van de week toen mijn vriend ff bij hem keek lag hij met zijn hoofdje bij het voeten eind met zijn hoofdje onder de dekentjes ik schrok me rot. daarom gelijk die zelfde dag een slaapzak gekocht en de dekentjes en lakentjes zijn gelijk de kast in gegaan.
Denk er wel aan dat de seizoenen wisselen he? Leuk dat Ukkie er over een paar maanden ook nog in past, maar dan is het wel winter en is een dikkere slaapzak misschien fijner. Tip
Ik heb een Combisleeper. Die is voor zomer en winter en tot een jaar. Je hebt dan geen lakens en dekentjes meer nodig. Het kost wat maar dan heb je ook wat.
inderdaad Dees! Lang leve de combi-sleeper! Ideaal ding! Je kan er langer mee doen (tot 1 jaar en dan is er ook nog een van 1-4 jaar) en heeft een zomer en winter gedeelte die je samen of afzonderlijk van elkaar kunt gebruiken voor verchillende weertypes.. Nu dus lekker met korte mouwtjes in het zomerzakje!
Eva krijgt om de dag een schone slaapzak en ik heb geen zin om elke dag te wassen, heb er dus een aantal. En dan koop ik voor de winter weer een aantal dikkere.