Mijn dochter was ziek afgelopen februari toen ik op het cb was voor controle, en ik heb de prik niet laten geven. Maar we gaan eind juli/begin augustus op vakantie en onze volgende afspraak op het cb is pas weer eind november. Ik weet niet of bof/mazelen en rode hond hoe dat in italie is qua besmettingsgevaar e.d. Of denken jullie dat we wel gewoon kunnen wachten tot november?
Ik zou het voor de zekerheid even vragen op het CB, gewoon bellen. Maar hert lijkt me geen probleem, mijn zoontje was ook 3,5 maand en had nog maar een paar prikjes gehad toen hij mee ging naar Oostenrijk. Volgens mij heeft Italie niet een echt heel erg verhoogd risico of zo.
Lijkt mij niet direct een ramp, maar als je je er zorgen om maakt kun je toch even een afspraak maken om de prik voor die tijd even te halen (wel min. een paar week vantevoren omdat ze er wel wat ziekig door kunnen worden).
Vorig jaar zomer was er is die hoek een uitbraak van mazelen toen heeft onze jongste de bmr vervroegd gehad omdat ik het risico niet wilde lopen. Ik zou het even voorleggen