@moon: ja Fabiënne had vooral wel eens blauw verkleurde handjes. Maar tegenwoordig niet meer. Zijn net terug van weekendje weg, was gezellig, maar nu begint ze weer te snotteren en te hoesten
@fabsie: Jammer dat je meisje nu weer begint te snotteren Ik hoop dat het bij een beetje zal blijven! Hier midden in het verbouwen van de badkamer, dus ff niet veel hier maar veel aan het klussen
hier gaat het eindelijk de goede kant op!! Megan heeft al een week niet of nauwelijks gespuugd!! Joepie En ff een fototje spammen van ons dagje strand:
@ sloppy Wat goed/lekker. Aaah wat een leuke foto Hier gaat het ook wel goed. Britt is weer ziek, helaas. Wes zijn eerste tand.
Hier valt het gesnotter mee vergeleken met de laatste keer (ziekenhuisopname). Hoef Fabiënne nu alleen 's ochtends met de snotpomp en neusspray te plagen. @sloppy: Wat een leuke foto van Megan! Fijn dat ze al een week niet heeft gespuugd zeg!!!!! En hoe is het laatst gegaan met die commercial? @moon: had op hyves al even gereageerd, maar wat gaat Wessel hard zeg! Fabiënne is nog tandenloos hoor en ze is inmiddels al ruim 9 maand! Gaat hier dus verder goed. Slaapjes zijn beduidend minder, nog maar 2 per dag en dan natuurlijk de nacht. Moet er even aan wennen dat ze niet meer zo vaak in bed ligt, maar het is ook wel gezellig (behalve na het avondeten, dan is het nog te vroeg om naar bed te gaan, maar dan is ze al wel een beetje moe...). Verder is ze druk bezig met leren zitten!!
@commercial: We moeten nog wachten op de beslissing van de opdracht gever...... Het ging tijdens de opnames heel goed en ze waren ook tevreden met het beeld materiaal, maar ze hadden nog een tweede baby en als daar beter materiaal van is dan gaan ze die gebruiken Megan was wel de eerste keuze dus ze heeft wel een grote kans om het te worden Zo nu ga ik snel ontbijten en aan kleden want de werklui komen om 8uur!
@ fabsie Haal je het altijd zo weg? Ons was nl verteld dat je het beter kan laten zitten omdat het anders alleen maar erger word? Hihi grappig he hoe de ene sneller is dan de andere. Britt had in Juni toen haar eerste tand. Volgens m'n oma was m'n moeder ook heel vroeg met tanden. Wel een apart idee dat ze anders 3 maanden hadden geweest met een tand haha. @ slaapjes Hihi ja dat is wennen he. Britt wilde al heel snel ook niet meer s'middags slapen na dat ze een jaar was.
@moon: ik probeer d'r inderdaad niet al te vaak te plagen, omdat het het neusslijmvlies anders te veel irriteert, maar als ze geen lucht krijgt, omdat ze én de fles wil drinken én d'r neussie vol snot heeft, tja, dan doe ik het wel. En inderdaad raar idee dat hij anders met 3 maanden al een tand zou hebben. Ach ja, er worden zelfs kindjes met tand geboren! @sloppy: duimen dus dat megan het wordt!!