Dames Ik heb net het topic gezocht, maar die is helaas gesloten. Als dit te maken heeft met de crash, mag die dan weer open en deze dicht? Mijn vraag was: Wie weet wanneer babyboom begint en wie doet er ook alweer aan mee van zw.pagina? Bedankt!
Vanaf april 2011 komt babyboom op tv. Verder weet ik niet meer wie er van zp ook alweer aan deelnamen.
Ohhh wat lang wachten nog!!! Vind dat echt een geweldige serie! Bij seizoen 1 zijn hier aardig wat tranen gevallen haha
Wow, dat is inderdaad nog een tijd wachten. Met Gods wil ben ik dan hoogzwanger. Wel grappig. Seizoen 1 op tv gekeken met een kinderwens ooit in de toekomst Nu een paar jaar later, zwanger! Ik kan wel huilen hihihih
Vorige keer ook gevolgd met een grote kinderwens en allemaal zwangeren om me heen. Wij moesten nog even wachten met zwanger worden, was soms erg confronterend En nu heb ik gewoon 2 kinderen als deel 2 op tv komt Duurt nog wel lang, april.
Leuk leuk! Duurt idd nog lang, maar tegen die tijd ben ik uitgerekend van ons tweede wondertje, dus wel heel bijzonder om het dan te gaan volgen!
Leuk! Tijdens serie 1 was ik net bevallen van mijn eerste kind en straks ben ik net bevallen van de 3e
Ik vond het vorige deel ook echt fantastisch en ontroerend en zo leuk dat hier tijdje terug linkjes stonden met updates van bepaalde stellen Jammer dat het nog zo lang duurt! Ik ga het absoluut weer kijken, en vast en zeker met traantjes hier en daar, of dat nou is van stiekem verdriet of geluk... dat zullen we in april 2011 wel zien
mischien heel heel heel stom maar ik ken het hele programma niet waar gaat het over en kan je het terug zien?? groetjes
Wijsamen...Uitzendinggemist.nl en dan bij de b kijken van babyboom! Het gaat om 100 stellen die ze volgen bij het zwanger worden. In het begin doen ze allemaal een test en zijn er 23 al zwanger! De rest volgen ze!!! Liefs
Vond het eerste seizoen heel erg mooi om te zien. Toen was ik nog niet zwanger en wist niet van alle soorten behandelingen. Hoop dat ze nog een keer de stellen van toen laten zien en hoe het nu met hun gaat. En ik hoop dat ik tegen die tijd zwanger zal zijn van een 2e wondertje
Hier seizoen 1 later terug gekeken, vond het toen te confronterend omdat het bij ons niet lukte. En het komende seizoen kijk ik als mama, echt bijzonder.