Ook wij hebben er last van!heb jullie tips opgevolgd,maar helaas weet dit $#@#@%$@% alles eruit te eten,met gevolg dat we telkens lege klemmen hebben. Wilde het eerst heel diervriendelijk gaan doen,maar goed als ie niet meewerkt dan is het pech voor hem! van mij mag ie nu dood!Geef ik hem mooi als voer weer aan me beessies haha! Mochten ermeer tips zijn,ik hoor ze graag!
Ik ben de muizenkorrels los op de plek gaan strooien waar ik de muis wel eens heb zien verdwijnen. Vanmorgen lag er zowaar een levenloze muis op de grond! Hieperdepiep, hoera! Nu hopen dat het er maar eentje was en dat we er vanaf zijn, maar muizen komen volgens mij nooit alleen
Whahaha ook wij hebben vanmorgen feest gevierd!Hebben 4 klemmen neer gezet,en helaas voor hem heeft hij het er niet voorzichtig genoeg uit gegeten(deed ie namelijk een paar dagen wel....) We laten de klemmen nog wel ff staan,maar ik hoop dat ie alleen was! De fretten hadden ook een feestje haha,die hadden verse muis i.p.v diepvries muis...
ik ga voor de vaas... moet er niet aan dneken dat zo'n beestje door mij pijn lijdt... gelukkig (ff afkloppen) hebben wij geen last van muisjes. succes ermee!
Ik zou ook voor de diervriendelijke methode gaan. Vind het zo zielig, die muisjes die liggen te creperen. Er zijn zoveel andere mogelijkheden. maar goed...das mijn mening
tja,ik vind het ook zielig dat ik drie vuilniszakken met aangebroken en aangeknaagde goederen weg moest gooien! Echt,ben blij dat ie dood is! En onze fretten krijgen altijd muis,en dooie vogels enz enz.Ze kunnen daar wel tegen!