ik ben op zoek naar slofjes met antislip, hier in de stad kan ik niks vinden, dat is allemaal net te groot. ze heeft maat 18/19 Wie heeft een idee?
Loopt ze al los? Voor binnen heb ik antislipsokken van Falke FALKE Catspads Voor buiten heb ik gewoon schoentjes met flexzool van Jochie
nee ze loopt wat achter doordat ze 3 maanden in het gips heeft gezeten en nu een spreidbroek heeft. ze probeert zich nu op te trekken, en met een antislip zool is dat vast een stukje makkelijker
Wij hebben aapies en oxy slofjes gehad. De aapies vind ik fijner. Die heb ik via internet besteld. De oxy's heb ik de stad gekocht in een winkel met kinderkleding.
Ha, lees even mee. Had vet leuke slofjes, maar zoonlief loopt telkens naast de zool. Gek genoeg alleen bij rechts. Ook niets dus.
Aapies zijn echt super! Makkelijk om aan te trekken, blijven goed zitten en onze zoon kon er goed op leren lopen. Was wel even puzzelen met de maten. Er zit erg veel verschil tussen small en medium. Van Aapies in maat small zijn we overgegaan op schoentjes van Oxxy in maat 20.
aapies heb ik ook naar gekeken, maar ik kwam er niet uit met de maat. ze zagen er wel super leuk uit. is het makkelijk terug sturen? net zoiets als met wehkamp? ik vind online winkelen leuk, maar dit bleef er steeds bij omdat ik er dus niet uit kom met de maten.
Ik heb bij aapies wel eens geruild omdat ik de verkeerde maat had. Ging makkelijk. Eerst eveneen mailtje sturen en dan de slofjes opsturen met wat je precies wil ruilen en naar welk adres het terug moet. Ik geloof wel dat je dan zelf postzegels moet meesturen, maar dat kun je gewoon zien op hun site. Ik had de juiste slofjes in ieder geal snel terug.
ik heb de bobux opgezocht, lijkt net zoiets als aapies, ze zijn alleen duurder, dan probeer ik eerst de aapies. Hoelang doe je met de sloffen van aapies?
Lang! Ze passen eerder niet meer dan dat ze stuk zijn. En de service is goed: ik kreeg nml een paar waar een scheur in de zool zat. Hebben ze netjes opgelost.
Ik heb ook wel aapies maar als die een beetje vies worden worden ze wel erg glad. Op laminaat is dat soms niet zo handig. Ik maak de zooltjes dan vaak even schoon met een billendoekje, dat helpt eventjes. Maar om op laminaat te lopen zou ik in het vervolg om andere kijken. We hadden ook Oxxy's (die niet meer passen), die waren van ander leer, een beetje suedeachtig. Die waren wat stroever denk ik...
Hallo, Ons dochtertje heeft leren lopen op leren slofjes van oxxy. Beviel erg goed. Een goede anti-slip zool terwijl het slofje zelf flexibel genoeg was om makkelijk aan te trekken. Ze kreeg ze niet zelf uit. Groetjes, Kiki
sloffen van aapies, goeie prijs, goeie kwaliteit en service! tot nu toe van alles geprobeerd en sinds poosje aapies in huis, had ik dat eerder geweten had ik niet zoveel geld uitgegeven aan alle uitprobeersels
Hier steeds aapies gehad. Je kunt over de onderkant een schuurpapiertje halen als ze glad worden. Ze zijn hier helaas te klein en ze had al de grootste maat.