haha ja dit is echt lachen! Ik heb toen de tijd mijn vriend een sms gestuurd....bla bla bla ik hou van jou ben stapelgek op je! Ik heb zin om je vanavond te zien! dikke kus! wordt ik meteen teruggebeld door een meid, die helemaal over de rooie is! ze wou weten wat ik met haar vriend moest, ik moest met mijn poten van hem af blijven want anders....!! Zegt ze dat ze het oude nummer van haar vriend gekregen had. en toen stuurde ik dus dat smsje. Dus ze was er heilig van overtuigd dat ik vreemd ging met haar vriend. Schrok me eerst kapot, maar daarna vond ik het wel grappig! Het bleek dus later dat ik cijfer verkeerd in had getoetst. Maar dat gaf wel aan dat zij haar vriend dus totaal niet vertrouwde! ze schaamde zich wel toen ik vertelde waar ik woonde, terwijl zij aan het andere kant van het land woonde!! geen schaamte voor mij, maar voor haar!!!
ik lees zoveel grappige dingen echt hylarisch....ik pis werkelijk in mijn broek. Ik had een heel irritant stalgenootje (paarden ) maar zowel de naam van beste vriendin als dat mens begon met een S. Dus ik sms een heel relaas over wat dat 'mens' nu weer gedaan heeft naar...juiste de verkeerde S. pppff wat was ze boos...maar goed we konden het uitpraten...Het ergste was dat er daarna weer iets voorviel en ik een nog uitgesprokener smsje stuurde..juist weer naar de verkeerde...Het is niet meer echt goedgekomen kan ik je melden.
Ja, ik wou toen ik net samen was met m'n huidige vriend een sms sturen naar een vriend van me. Iets van 'het is gelukt met ***, HOOEEERRAAAA!!!ben zo blij!!!' Stuur ik het naar m'n vriend zelf! Hij belde me gelijk op en vond het gelukkig superlief!
ik had in mijn telefoon alvast het smsje klaargezet sat als de baby gebore werd ik dat smsje maar hoefde te versturen.. met de namen en al wist gelukkig zelf niet wat het werd.... je raad het al ik was de groep aan het bewerken en ineens stond er VERZONDEN..... k*t
sinds de scheiding van mijn ouders heb ik geen contact meer met mijn vader omdat hij vindt dat ik MOET kiezen tussen hem en mijn moeder.... tsja dat doe ik dus niet en heeft hij de keuze zelf gemaakt: zolang ik mijn moeder spreek en zie wil hij niets met mij te maken hebben. Na ongeveer 3 jaar lang maandelijk hem te contacteren in de hoop de relatie tot stand te houden was ik het in juni dit jaar echt beu!!! Hij had mijn jongste dochter nog nooit gezien en mijn oudste dochter alleen na de geboorte. Het vrat echt al mijn energie op! Ik deed er alles aan om mijn dochters toch nog hun opa te leren kennen maar hij wil gewoon echt niets met mij (ons) te maken hebben. Nu....... in juni testte ik dus positief. Na een eerste echo kwamen we erachter dat ik 08-02-2010 uitgerekend zou zijn. Dus sms ik naar mijn moeder: Haha!! Wat een Grap!!!! Ben precies uitgerekend op de verjaardag van degene die ik nooit meer in mijn leven wil zien... de verjaardag van mn vader!!! Je raadt het al........... sms naar mn vader gestuurd ipv mn moeder. Nooit een reactie op gehad, hij heeft alleen mijn moeder gebeld met de mededeling dat hij GEEN geboortekaartje wil ontvangen en nu echt niets meer met mij te maken wil hebben.
Zo zeg! Jou vader klinkt echt als een gigantische zak! Wat een rotstreek om jou te laten kiezen, en je zo te behandelen!!
Pfff heftig zeg! Lekker laten die zak zeg! Ik vind het echt belachelijk als mensen zo met hun kinderen omgaan zeg!
Gelukkig heb ik een hele lieve schoonpappa die het opa zijn (liefde en plezier) dubbel aan mijn kinderen geeft. vrijwel iedereen in mijn omgeving weet wat ik er allemaal voor gedaan heb om de relatie in stand te houden en zeggen zelf ook dat ik nu maar eens op moet houden met hem te contacteren en gewoon aan mijn gezinnetje moet denken. Het is moeilijk om los te laten hoor! ik ben bijna uitgerekend en het steekt me nog altijd dat hij mijn kinderen niet kent. wat betreft het geboortekaartje, ik moest van mn moeder horen dat hij verhuisd is (adres heeft ze niet) dus hij krijgt ook geen geboortekaartje of uitnodiging voor de bruiloft dit jaar. Maar dan word ik toch weer heel verdrietig omdat je toch zoooooooooo trots bent op je kinderen en je ze graag aan je eigen vader wilt laten zien. Of dat hij op je bruiloft aanwezig is............. ach...... ik moet me er gewoon bij neerleggen. Maar ik vond het zooooooooo erg dat dat berichtje bij mn pa is aangekomen ipv bij mn moeder. Heb een beetje het gevoel dat het nu mijn schuld is dat er geen contact meer is (en komt).
Wat een verhalen!!!! Pis bijna in mijn broek van het lachen!!!! hahaha Sommige zijn wel genant zeg.. Ik heb eigenlijk niks mee gemaakt. Saai hè.
Oh jeetje zeg, wordt er gewoon naar van. Ik ken je niet eens maar ook ik vind dat je gewoon aan jezelf moet gaan denken nu. Hij wil dus blijkbaar niet anders. Hij moet trots zijn op zijn dochter, die zo'n sterke vrouw is geworden dat ze niet! kiest tussen haar ouders, maar van ze allebei houdt. Vind het echt heel knap van je dat je steeds hebt geprobeerd wel die relatie met hem te krijgen. Maar laat nu de bal maar in zijn tuin liggen. Denk dat hij nu wel aan de beurt is, mocht hij zich bedenken. Het lijkt me inderdaad heel moeilijk als je vader nergens bij is, en geen interesse toont in zijn dochter en kleinkinderen. Jeetje wat zal dat zwaar voor je zijn. Heb echt respect voor je. En geef jezelf niet de schuld. Je hebt alles gedaan ondanks dat hij je pogingen niet accepteerde. Denk dat de meesten niet zolang zouden hebben geprobeerd!
mijn collega smste haar beste vriendin dat ze die avond haar man zou gaan vertellen dat ze een ander had en wou scheiden............. nou je voelt m wel denk... naar haar man verzonden
heeft niemand van jullie dit ooit express gedaan? deed het vroeger regelmatig als ik een jongen leuk vond deed ik net of dat smsje niet voor hem was. het was ook wel makkelijk om 1 van mijn vele scharrels te dumpen
hij kwam thuis en zij was behoorlijk in paniek hij reageerde heel rustig. het verhaal word nog gekker die gozer waar ze mee had heeft die avond ook alles opgebiegd thuis is in de war geraakt en toen 2 grote dozen 100 stuksibuprofen opgevreten ..... lul dus dezelfde avond zat ze nog in t ziekenhuis ook. hij koos toch uiteindelijk voor zijn gezin. zei is uieindelijk gescheiden. ik kwam die gozer op een keer tegn en toen wou hij ff lollig doen met een opmerking. toen zei ik tegen hem agh joh kan jou t schelen.....HOFDPIJN zal jij er el niet va krijgen(a 100 ibuprofenntjes)
o man vreselijk! maar dan andersom ik kreeg na een eerste date een smsje dat ik toch niet helemaal zijn type was en hij me zich anders had voorgesteld, gericht aan zijn beste vriendin. HMMMMMMMMMMMMM
Hier ook een keer zoiets gehad.. Wij waren thuis een beetje aan het ehhh.. viezevozen zeg maar.. Gaat opeens de huistelefoon. Ik neem op, tis m'n schoonvader. Zegt 'ie; N. (mijn vriend dus) is mij aan het bellen en nu hoor ik dat jullie heel lief zijn voor elkaar.. Was mijn vriend dus per ongeluk vanuit z'n broekzak mijn schoonvader aan het bellen, die dus getuige was van ons gevoos.. Andersom ook wel eens gehad. Heb ooit een smsje gehad, dat begon met; 'Hey Tijger...' en een mmsje van iemand met z'n middelvinger omhoog..??