Een sms naar de verkeerde gestuurd! SCHAAM!

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Ooooooh Ikdus wat denk jij wel niet van me??!?:D:D:D

Nee heb het nooit gedaan.;)
    Maar dat ligt denk ik meer aan het feit dat ik nooit veel vriendjes heb gehad.:p

Zie mezelf er ook eigenlijk wel toe in staat.;)

Heb ooit wel naar een jongen die ik wel zag zitten iets gestuurd van 'oh, ik vind die en die zoooo leuk!' (die jongen zelf dus) en dan gezegd dat het eigenlijk voor m'n vriendin bedoelt was en dat ik me dooooodschaamde.(not):D
    Was wel succesvol.:D

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha nee gelukkig niet. Check het nummer 2x na als ik zo'n soort smsje verstuur veel te bang dat ik hem wel verkeerd verstuur haha.maar wat een grappige reactie van je moeder haha!

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Hahahah zie je dus je deed het toch hahaha.

Ik heb het ook nooit bij m'n exvriendjes gedaan ofzo.
    Maar wel af en toe een stom smsje om iemand jaloers te maken :)

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ben ik even blij dat ik heel zelden sms! Ik heb er wel hartelijk om moeten lachen en zelfs mijn man heeft deze thread meegelezen (en ook dubbel gelegen).

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon

Whahahahahahahaha,was hij daarna niet ziek geworden!:D

6. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Stuurde ooit een pikante foto naar mijn toemalige vriend.

Kreeg een smsje terug van een vreemde gozer: mooie foto:$

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon

hahahahahahahahahaha dit spant echt de kroon!!:D:D:D:D:D

Ik heb echt gejankt van het lachen!! Heerlijk zo'n topic haha zag het helemaal voor me whahahahaha..(lacht nog ff door;))

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D vriend vraagt waarom ik zo hard moet lachen:D (en bijna van mijn stoel val) toen ik het vertelde (vrouw roept naar benden naar man, daar staat moeders:D) moest ik nog steeds zo hard lachen dat ik het amper kon vertellen:D

@hier, wel eens een mail voor mijn vriend naar zijn neef gestuurd? (fout mailadres) gelukkig stond er niks raars in.
    en eens naar zijn oude emailadres aan boord, die was nu gelukkig van een filipijn die geen nederlands kon. weet niet meer of daar iets ergs in stond? zou best kunnen:):D

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon

Haha,geweldige actie van je Tam,en we moeten nog steeds een keer afspreken!;)

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hier nog 1 haha,die het jankend van het lachen het aan mijn vriend voorlas!!:D

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha maar gelukkig een positieve reactie haha!

12. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik heb vorig jaar wel een stomme blunder gemaakt..
    Mijn vriend kende zijn vader niet, (totaal geen contact) het enige wat ik wel eens hoorde van mensen was dat het een kopie moest wezen van mijn vriend (innerlijk & uiterlijk)

Ik ben hem hoogzwanger gaan opzoeken om hem mede te delen dat die opa ging worden.. om het contact een beetje op poten te krijgen hebben we 06 nrs uit gewisseld.

Vriendin van me was overal van op de hoogte en die zou ik savonds even bij kletsen via de sms.
    Ik een sms getypd van ruim 4 smsjes, waarin ik dus neer zet dat ze echt sprekend op elkaar lijken, zowel innerlijk als uiterlijk en dat zelfs een oude knar een super lekker kontje kan hebben..
    hmm je raad het al.. sms het niet naar me vriendin maar naar mijn schoonvader..
    Kreeg 2 dagen later een sms, Was zeker niet voor mij bedoeld? Maar bedankt voor het compliment, een opa moet er op zijn oude dag toch ook goed uitzien?
    Je snapt dat ik door de grond zakte, uiteindelijk hebben we nu wel heel goed contact en heeft Linde er een fantastische opa aan! :D

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Brutale vraag misschien, maar wist je vriend wel wat je deed ??

En hoe wist je waar hij woonde?

14. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    We hoorden via via waar hij woonde.
    En me vriend was op de hoogte maar was het er alleen niet mee eens, achteraf is die heel trots op me hoor :D

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Vriendlief en paps dus goed contact ? Super ;)

16. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja als of het nooit anders geweest is, waarschijnlijk ook omdat ze echt sprekend op elkaar lijken :) maar nog menig keer heb ik van me schoonvader moeten horen hoe lekker ik zijn kontje vind..:S

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zou je dr ook mee blijven plagen hoor..
    Zou je zelfs mee shoppen nemen en zeggen, en heb ik een lekker kontje hier in? :p

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht

Hahahahah! Owwww geweldig!:D

19. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Met kerst kwam hij hier eten, trekt die mijn vriend van de bank af, gaan ze allebei met hun achterwerk naar me toe staan, en moest ik kiezen welke lekkerder was.. hmmmm..fijn zo'n schoonvader..;)

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahahaha!

Nou iig fijn dat mede daardoor het contact goed is!

Is je blunder tenminste ergens goed voor!
    Hihi!

Zelf nooit zoiets gehad...maar wel gekregen!

Ik het Sarah...en dat zeg je op zn engels...soms afgekort tot Ser.
    Het bedvriendje van een meisje van school van toen heette Sergio...afgekort...je raadt het al Ser.
    Ik stuurde naar een paar mensen ene smsje met mn nieuwe nummer...groetjes Ser.

Kreeg ik een smsje van haar dat ze heet was en zin had en weet ik veel wat!

Dus ik stuur dat ik sergio niet ben!

Een paar maanden later een nog viezer smsje over likken en weet ik veel wat!

Toen heb ik maar weer gesmst en snapte ze het!! Hahaha! Het waren echt 5 smsjes achter elkaar!

ik zie haar nu nog steeds (bijna 10 jaar later) maar we hebben het er nooit over gehad...geen idee of ze het eigenlijk nog weet! Hahaha!

mijn man heeft het ook gehad en heeft toen na 3 smsjes gebeld (terwijl we bij mn moeder waren kreeg hij ze:p) Dat hij dacht dat ik er niet van gediend zou zijn als hij op het voorstel in zou gaan!
    Was echt supergrappig!

Deel Deze Pagina