herinner het me nog heel goed jaaaren geleden werkte ik in een winkel, draaide die liedje van i am horny, ik kende geen eens engels ik doodleuk bij de kassa zingen, bij de klanten, komt eind van de dag een collega naar me toe van weetje wel wat je zingt piepp, ik kon wel door de grond zakken
hahahahaa ja ik weet nog wel een verhaal van mijn moeder toen ze nog klein lief en blur was in haar jonge jaren. Er lag een condoom op de grond op het schoolplein en mijn opa en oma van haar kant zijn erg christelijk dus die hadden het nooit over sex en ze wist dus niet wat een condoom was. Ging ze hem opblazen waar iedereen bij was, de oudere kinderen begonnen haar natuurlijk uit te lachen maar ze snapte er niets van en dachten dat ze gewoon lol hadden dus ze lachte hard mee en blies het condoom op hahahaha Uiteindelijk schaamde ze zich dood natuurlijk, zelfs mn opa en oma hebben het er nog over hahahahhaa
Geweldige verhalen! Van matheo spant de kroon! Enige dat ik me kan herrinneren is dat m'n beste vriendin een sms wou sturen naar dr ex (waar ze ruzie mee had) "ik wil je overal bij betrekken" maar ze had t9 aan staan op dr mobiel, nadat ze het had verzonden zag ze dat ze "ik wil je overal bij AFtrekken" had gestuurd! Hij kon er absoluut niet om lachen, maar wij kwamen echt niet meer bij! Na 7 jaar zit ik daar soms nog om te lachen.
Ik heb regelmatig gehad dat ik het naar de verkeerde stuurde vooral als ik met meerdere tegelijk sms hahaaha zo had ik dus een pikant sms voor mijn vriend naar een van zijn vrienden gestuurd had geschreven ik ben alleen en ben ....... Kom snel naar hier naar toe en je raad al binnen een paar min stond hij dus op de stoep met de mededeling dat hij mij wel gezelschap zou houden tot manlief thuis zou komen ik schaamde me echt dood nu kan ik er wel om lachen hij stuurt nu ook regelmatig als je alleen bent sms me dan hahahah
Hier ook nog eentje... Miekjeman is geregeld in t buitenland of weg voor zijn werk. Hij heeft dan een 'werkmobiel' zodat hij niet op kosten wordt gejaagd. Ik heb dat nummer dan ook, zodat ik m ten alle tijden kan bereiken. Nu sms-en we ook met elkaar, dus doe ik dat naar dat nummer. Zo ook deze keer.. Ik sms dat ik m mis en dat ik super veel van m hou, dat t me soms verdrietig maakt dat ie vaak zover weg is, en dat dat komt omdat ie zoveel voor me betekent.. Krijg ik een sms terug: ' sorry ik denk dat je t verkeerde nummer hebt want ik weet niet wie je bent' Omdat Miekjeman wel vaker dit soort grappen uithaalt (terug smsen en dan net doen alsof het niet van hem afkomt maar van iemand anders) ga ik er vanuit dat dit gewoon door Miekjeman is terug gestuurd. Immers t nummer klopte ook. Dus ik sms: ' ik ben je vrouw'. Wordt ik ineens gebeld!! Dus in mijn tel verschijnt: Miekjeman werk... Heb ik toch ineens een andere vent aan de tel... Dus ik uitleggen dat ik dit nummer van Miekjeman hebt gekregen.. Hij lachen... Aha, dus dit is de vrouw van ****.. Jep idd...... Nou ik geef je m ffen.. Deelden ze ineens die telefoon... Doet ie anders dus nooit.. Maar nee, smsen naar een ander nummer dan zijn privemobiel doe ik dus niet meer...
Hahahahaha wat een geweldige verhalen... Ik heb er ook nog eentje, gelukkig is dat wel goed afgelopen. Ik werkte een aantal jaren terug de zomers op een camping in het reacreatieteam. Omdat we veel moesten werken, "woonden" we dus ook op de camping in een caravan. Met één meisje, kon ik best redelijk opschieten aan het begin van de zomer, maar na mate de zomer verstreek, irriteerde ik me steeds meer aan haar en hoe zij werkte (je zat immers 24 uur pd. bij elkaar op de lip). Een vriendin van mij zat ook in het team en had dit precies het zelfde, maar die was net een paar dagen vrij. Dat meisje ging zich douchen en had toevallig haar telefoon nog in het zicht liggen. Ik smste met MIJN telefoon mijn vriendin dat ik echt knettergek van haar werd etc. Niet echt aardig. Wat doe ik....Sms ik het dus naar dat meisje! OMG wat was ik blij dat haar telefoon op de tafel lag en dat die overging. Omdat ze er dus niet was, kon ik snel dat smsje verwijderen...pffff
msn is dan ook zo iets...als je met stuk of 3 praat, en alle vensters op het beeld laat staan, 3 verschillende gesprekken kunnen echt verwarring brengen als je 1 zin naar de verkeerde stuurd
Toen mijn vriend en ik net samen waren heeft mijn vriend iets heel genants gedaan. Hij was 1x bij ons thuis geweest en zou die avond (vrijdagavond) weer komen. Ik had hem die ochtend met mijn vader zijn mobiel een smsje gestuurd dat ik niet kon wachten tot hij er was en dat we er een leuk weekend van gingen maken. Na het versturen vertrok ik naar school en nam mijn eigen telefoon mee. Ik stuurde wel vaker smsjes via het mobieltje van mijn vader (gebrek aan beltegoed destijds ) en mijn vriend wist dit en stuurde altijd netjes terug naar mijn eigen telefoon. Dit keer echter niet, hij was het even vergeten en drukte dus op beantwoorden. Stuurt die sufferd het volgende berichtje naar mijn vader "Hey lekkertje! Ik kan niet wachten tot ik vanavond weer bij je ben. Heb enorme zin in je en zal ervoor zorgen dat we vannacht niet aan slapen toekomen. Lekker geil ding! Ik moet nu trainen, bel je me straks? Veel kusjes.. xxx" Mijn vader zat net met zijn zakenpartner in gesprek en hij lag echt in een deuk. Hij liet het smsje ook nog lezen aan die zakenpartner (die ik goed ken ) en ze hadden echt lol. Vervolgens stuurde hij het smsje dus door naar mij en ik had het meteen door haha. Bij thuiskomst zat mijn vader echt met een BIGSMILE op de bank. Hij zei meteen "J. slaapt vanavond maar even op de logeerkamer denk ik ) En mijn arme vriend kwam met een rood hoofd ons huis binnen die avond. Mijn broer (natuurlijk tijdens het eten ook meteen op de hoogte gesteld van de blunder) heeft hem er de hele avond mee gepest. Gelukkig konden we er allemaal wel om lachen haha. En hebben we het er 5 jaar later nog steeds over.
Haha ik lig echt helmaal dubbel door dit topic... Ik heb zelf een keer een sm-je naar de verkeerde gestuurd. Ik had het net uitgemaakt met mijn toenmalige vriend en hij was net weg. Dus ik stuuurde een sms naar een vriendin van mij "Hoera! Ik ben weer vrijgezel! vanavond naar de stad om op mannenjacht te gaan?" Kreeg ik een sms terug "Eh, die was niet voor mij bedoeld denk ik?" Had ik de sms naar hem gestuurd.... Oeps... maar elke keer als ik hem tegenkom is hij nog steeds heel blij om me te zien, dus ik denk niet dat hij echt boos was...
haha leuk topic! Best wel lang geleden stuur ik mijn vriend een sms je (had em een dag niet gezien haha) iets van ik mis en ik hou van je en nogmeer van dat soort gelukkig onschuldige dingen. stuur ik het naar een foute ex aaaaaaaaahhhhhhhhhh ik schrok me dood!! Het gelijk een smsje erna gestuurd met dat het smsje echt niet voor hem bedoelt was en direct zijn nummer gewist.
hahahaha dies goed! Dat zou egt mijn actie ook geweest zijn. Ik had bijna hetzelfde, maar dan moest ik voorlezen voor een klas en in plaats van succes zei ik (en wel 2x daarna zelfs) secsex!! lol egt schaamschaam
ik heb het ook wel eens gehad maar dat had niets met sex te maken. Weet niet meer precies waar het over ging maar ik heb me iig een week niet durven vertonen bij deze persoon.
ik heb het eens in een spel gehad. speelde samen met ML world of warcraft. daarin kun je ook chatte. maar in verschillende channels. a. is voor algemene chat, b. is voor guildchat (dan kunnen alleen mensen uit jou groep het lezen) c is voor prive chat. nu was ik met hem in prive aan het chatten maar als je de chat balk opent springt hij automatisch op guildchat. dus heel de groep wist wat ik wel niet zou gaan doen die avond met hem. ( ruim 150 mensen vanuit europa.) gelukkig dat ze me kop niet konden zien.
Mateo.. ik heb me slap gelachen om je verhaal. haha, manlief kon er ook wel om lachen, maar heb het maar laten lezen (kon niet praten van het lachen!) Heb wel naar mijn baas het volgende gestuurd. Baas heet Tom Man heet Thomas Wat stuurde ik? Heej lekker ding, zin in een potje stoeien? Kreeg ik terug , geniet van je weekend Joelle... Bah, ik heb er direct ontslag genomen..
whahah heerlijk onderwerp helaas heb ik het zelf ook wel eens gehad, wat ik dan minder leuk vond hihi een jongen had het toen met me uitgemaakt en ik was daar helemaal verdrietig om (hoe dom kon ik zijn hij dumpte me omdat ik nog geen seks wilde) maar goed ik was helemaal verdrietig ik zou met een vriendin gaan zwemmen en hij zou daar ook zijn en ik had er ook helemaal geen zin in dus ik stuurde haar een sms dat ik niet mee ging omdat ik me niet lekker voelde ze had meteen wat door en stuurde teru is er wat? dus ik zet in de sms: je mag me feliciteren ik ben weer vrijgezel stuur ik het naar hem tja dan kan je nog zo hard op de stop knop drukken maar helaas pindakaas sms afgeleverd hij stuurde er niks op terug, had ik ook niet verwacht maar dacht echt die denkt dat ik dit expres doe nu kan dit gebeuren en denk je misschien ach zo erg is dat niet, maar het wordt nog erger ik zette (en nog steeds)altijd mn wekker op mn telefoon en die drukte ik (en nog steeds) tig keer uit voor ik eruit ga en 9 van de 10 keer doe ik dat in mn slaap wat heb ik nu gedaan heb ik in mn slaap zijn naam ingestoets en m gebeld SCHAAAAAAAAAMMMMMMM ik werd wakker en zie dat ik m gebeld had geen idee of ik ook wat gezegd heb of heel hard gesnukt heb of wat ook ik schaamde me zooooo diep die jongen zal ook wel gedacht hebben wat een triest mens hahhaha maar ja zeg m maar dat t onbewust was gelooft hij nooit