Hahah! Ik heb weleens gehad dat ik het OVER iemand had tegen een vriendin, maar ik stuurde het naar diegene waar ik het over had in dat smsje! (ja ik weet het, heel slecht om op die manier te roddelen!!) Schaamde me toen ook dood!!
hahahah lachen allemaal!!! ik heb daarom mij baas niet in mn tel staan, zijn naam begint namelijke met Wi, en die van mn vriend ook!! haha moet er niet aandenken zeg!!!
Hahahahah HI LA RISCH dit topic!!! Ik heb het weleens op mijn vorige week gehad.. en belde een klant op echt heel onvriendelijk altijd en onbeleefd.. hij wilde een collega van mij spreken dus ik zette de beste man in de wacht.. DACHT IK!! hahaha ik en mijn andere collega maakten hem belachelijk met van alles en nog wat.. toen ik deze man door wilde verbinden kwam ik erachter dat hij nog aan de lijn was en hij alles dus had gehoord.. slik!! Nou ik kon gewoon niet roder worden.. gelukkig nam hij het goed op en moest hij er ook om lachen.. maar my god, dit had natuurlijk wel mijn baan kunnen kosten.. nu lachen we er allemaal om.. gelukkig!
Thnx,heb ik weer wat te lachen,vind het echt heerlijk om te lezen,gewoon lekker lachen om van alles,,en manlief maar denken wat doe je nou raar haha