Nee, dan moet je helemaal zelf snijden, roeren en eventueel de staafmixer erin. Dat is namelijk heel veel werk . Het soepapparaat snijdt en pureert voor je of hakt alles grof (net hoe je hem instelt). Je hoeft er niet bij te staan roeren. Je gooit het erin en drukt op aan. Na 25 minuten piept hij en is het klaar.
Ik denk dat ik dat alsnog zou doen, maar het daarna in dat ding zou gooien. Want die smaak mis je anders wel echt.
Ja klopt alleen ik ben niet heel goed met staafmixer en heb dan regelmatig dat ik de keuken een sopje moet geven ... dus meer gemak dan dat het echt niet anders kan
Ik noem het mijn luie huisvrouwen apparaat Ik heb een Philips en ben er erg blij mee! De staafmixer en ik zijn niet zo’n goede combi Maar ik heb ook wel een keukenapparaten tik tot irritatie van mijn man... (soupmaker, onionchef, ijsmachine, airfryer, bosch mum keukenmachine, losse mixer, staafmixer, broodrooster, eierkoker... en dat in een keuken van 7m2
Kun je er erwten en bonen soepen mee maken? Die maakte oma altijd voor mijn dochter maar oma kan dat niet meer en dochter vraagt er steeds om....
Mijn vriend wilt ook de soupmaker..ik zeg nee. ik zou niet weten waar ik hem anders moet neerzetten. Vriend werkt voor de grote P in Eindhoven. Mijn vriend is gek op apparaten waar ik niks mee doe.
Het kan wel, maar ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gedaan. Wel maak ik vaak pesto’s en vorig jaar ook appelcompote. Dat ben ik dit jaar ook weer van plan met de appels uit eigen tuin. Laten we eerlijk zijn, het is natuurlijk een overbodig apparaat . Mijn keuken staat er vol mee. Ik heb een waterkoker (pannetje water op het gas kan ook), elektrische mixer (lui mens!), broodbakmachine (waarom niet met de hand kneden?) etc. Je kan echt prima zonder, maar het is makkelijk en met name als je van gepureerde soepen houdt. We hebben een eigen moestuin en het is een makkelijke manier om van het overschot van sommige groentes af te komen. We eten nu bijvoorbeeld heel veel soorten courgettesoepen en tomatensoepen.