tot nu toe klopt het nog hier. mijn moeder : 1 jongen en daarna een meisje ik : 1 jongen Mijn moeder : jongen 10 dagen na uitgerekende datum geboren ik : jongen 10 dagen na uitgerekende datum geboren. Ben dus heeel benieuwd of mijn tweede een meisje zal zijn en of die ( net als ik ) precies op de uitgerekende datum geboren zal worden.
Mijn moeder: 3 dochters 1e dochter (ik) kwam bijna 3 weken te laat Ik: 1 zoon en kwam 6 weken te vroeg Dus hier klopt het ook niet.
mijn moeder kreeg eerst een zoon en ik ook! En ik weet zeker dat mijn 2de een dochter wordt! Net zoals mijn moeder! Toen ik zwanger was dacht ik hier ook al aan, mijn hele familie doet de ouders na met jongens meisjes volgorde! haha
Mijn moeder: dochter, dochter, zoon, dochter, zoon Ik: zoon, ....? Eerste kindje kwam wel bij allebei te vroeg (bij mijn moeder 1 dag, bij mij 5 dagen).
Bij ons klopt het ook niet. Mijn moeder, oma en overgrootmoeder allemaal als eerste een meisje (dus daar klopt het wel), maar wij breken die traditie door als eerste een jongen te krijgen. We waren wel allebei overtijd. Ik 1 week, mijn moeder 2 1/2 Gaan wel de traditie van mijn schoonfamilie achterna, daar alleen maar jongens als 1e.
Bij mij klopt het ook! Ik: twee dochters De oudste kwam 2 dagen te vroeg (na inleiding, anders was ze zeker weten ná de uitgerekende datum geboren) De jongste kwam te vroeg (weer na inleiding) Mijn moeder: twee dochters De oudste (ik) kwam te laat De jongste kwam te vroeg (na inleiding)
Mijn moeder heeft 1 dochter (ikki) en 1 zoon. Ikke heb 1 dochter en ook 1 zoon.... Mijn eerste was 5 dagen te vroeg en mijn 2de was 3 dagen te laat.
mijn moeder kreeg eerst een zoon,dochter,zoon,dochter bij mijn broer 2 meiden bij mijn zus was het eerst een zoon toen een meisje bij mij een meisje toen een jongen
Mijn moeder: dochter - zoon (allebei te laat, ik nog net vor het inleiden, m'n broertje ingeleid) Ik: dochter (te laat, maar niet super te laat, 5 dagen)
Moeder van Setteke: eerst een dochter, daarna een zoon. Setteke: de eerste een zoon, de tweede een dochter. Mijn eerste kwam te vroeg (maar dmv een spoedkeizersnee) Bij mij klopt het dus niet!
Hier klopt het ook...gek genoeg. Mijn moeder: dochter, zoon, dochter Mijn oma (moeders kant): dochter, dochter Mijn schoonmoeder: dochter, zoon. Ikzelf: dochter, zoon, zoon Zoals jullie kunnen zien hebben we allemaal eerst een dochter gekregen. En buiten mijn oma ook als 2e kind een zoon. Mijn moeder haar derde kind is dan wel weer een meid en bij ons dan een jongen. Maar vind het toch soms wel creepy hoor haha
eigenlijk kan het ook bijna niet kloppen, het geslacht wordt namelijk bepaald door de vader. Je kunt dus het beste kijken naar wat de vader van de vader heeft. snappie?
Ow en mn oudste zoon is eerder geboren en mn jongste zoontje te laat en per toeval zijn ze op dezelfde dag geboren....maar wel leuk!
Mijn moeder 2 dochters Ik 1 zoon Ik te vroeg bevallen mijn moeder bij beide na de bevallinngs datum KLopt hier ook niet dus...
Daar heb je gelijk in. Dat bij ons niet ook niet kloppen, mijn schoonvader had (hij is overleden) een zoon en een dochter, in die volgorde, en mijn vriend's eerste was een dochter.
Vanaf mijn moeders kant klopt het niet, Moeder Tessa: dochter,zoon,dochter Maar de man bepaald het geslacht dus is het wel logisch dat het niet klopt. Als ik kijk naar mijn Schoonouders: Schoonvader Tessa: Zoon, dochter Tessa: Zoon Dus wie weet gaat het ooit nog wel matchen met mijn schoonvader