Wanneer stopte bij jullie de groei van je borsten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieke23, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hier ben ik even benieuwd naar eigenlijk.
    Ik zit zelf nu op 12 weken, en ben al 2 cupmaten gegroeid, terwijl mijn borsten al erg groot waren..
    zat op 70E en nu dus 70G/75 F
    Vind het echt erg, ben er enorm onzeker door en dat betekent dat ik soms maar met moeite ergens heen durf omdat ik me ervoor schaam.
    Ik hoop zo dat het niet erger wordt nog..
    Daarom ben ik benieuwd wanneer het snelle groeien bij jullie minder werd!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

zat zelf ook op 75E, maar beide zwangerschappen werden ze bij mij niet veel groter... ze werden alleen nog steviger...
    inmiddels zit ik op 75D.. maar dat komt ook door het afvallen...

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja, afvallen wilde ik ook altijd wel, maar ik zit al op het randje ondergewicht/normaal gewicht...
    En als ik iets afviel ging het nooit van mijn borsten af! Raar, terwijl daar alle reserve zat:)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij mij groeiden ze door tot een week of 18/19... en een pijn dat het deed :(
    Ze zijn zeker 2 cupmaten groter nu.

5. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    nou niet hahhaha!
    Rond de 16 weken werd het wel iets minder maar na een paar weken ging het gewoon weer lekker door! Voor deze zwangerschap was ik heel veel afgevallen dus had bijna niks meer. Ja D vel en AA vulling kon bijna geen bh meer aan, maar zit nu al weer op d en groeit nog lekker door pffffff.
    Als ik ergens binnen kom is het eerst buik dan borsten en dan kom ik er achter aan. Hoop voor je dat het snel minder wordt, vindt het zelf nu ook wel leuk geweest.

6. ik zit nog steeds te wachten tot het een keer begint :p

7. Bri

Bri Niet meer actief

Vaak kun je het eerste aan een vrouw zien dat ze zwanger is, doordat haar borsten gaan groeien. Die zijn vaak wat sneller dan de buik.
    Ik weet eigenlijk niet meer hoe het bij mij ging. Ik ben een cupmaat gegroeid en iets van 10 cm qua omvang. Cup nam eerst toe, daarna de omvang (logisch, want dan komen je ribben wat omhoog).
    van 80D ging ik naar 80E en uiteindelijk iets van 90 of 95 E. Dat bleef wel doorgaan dus, maar dan wordt je buik ook zó groot dat die grote borsten iets minder gaan opvallen.

Na de bevalling nam de omvang ietsjes af, maar er kwam nog een cupmaat bij (nog afgezien van stuwing de eerste week, toen waren ze helemáál huge...).

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn borsten zijn helemaal niet gegroeid ik heb een c/d waar ik wel al vanaf 14 weken last van heb lekkende borsten wordt er echt niet goed van. Maar ja het is niet anders.

9. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn borsten lijken nu uitgegroeid. Was zo rond de 20 weken. Ik heb ook hele grote borsten, terwijl ik zelf klein ben en niet dik.
    Heb nu 90 F aan, omdat ik niks anders kon vinden. Maar ik ben helemaal niet breed in omtrek ofzo.
    Bij mij jeukt het wel. En naar mate ik verder zwanger ben gaan ze ook steeds meer lekken. Ik denk dat dit pas na de bevaling minder wordt.

Deel Deze Pagina